Enzo Maresca, a Chelsea vezetőedzője azt hangsúlyozza: boldog a csapatnál, és egyre szorosabban kötődik a játékosaihoz.
A Lidl azt tervezi hogy 500 millió fontot (1 font=477,25 forint) fordít Nagy-Britanniában üzlethálózata bővítésének gyorsítására - közölte a cég hétfőn.
A német tulajdonú üzletlánc több mint 40 új üzlet megnyitását tervezi a folyó pénzügyi évben az előző évi 23-mal szemben. Az Angliában, Skóciában és Walesben több mint 980 üzlettel és 14 elosztóközponttal rendelkező kiskereskedő hétfőn egy hosszú listát is közzétett a lehetséges új üzletek helyszíneiről.
Iparági adatok szerint a Lidl jelenleg az Egyesült Királyság leggyorsabban bővülő áruházlánca.
A Kantar piackutató adatai szerint a Lidl eladásai 9,1 százalékkal nőttek a március 24-ig tartó 12 hétben. Ezzel 7,8 százalékos részesedést szerzett a brit élelmiszerpiacon, és közelebb került ahhoz, hogy megelőzze a Morrisons-t, amely jelenleg az Egyesült Királyság ötödik legnagyobb üzlethálózata.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








