Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
A McDonald's meghosszabbította 5 dolláros menüajánlatát decemberig az Egyesült Államok legtöbb éttermében, hogy fenntartsa a költségérzékeny vásárlók érdeklődését. Az alacsonyabb kereslet miatt több gyorsétteremlánc is hasonló kedvezményekkel igyekszik növelni a forgalmat. A McDonald's emellett új őszi promóciókat is bevezetett, hogy további megtakarítási lehetőségeket kínáljon vendégeinek.
A McDonald's meghosszabbította a 5 dolláros értékű menüajánlatát decemberig az Egyesült Államok legtöbb helyszínén, jelentette be a gyorsétteremlánc csütörtökön a Reuters szerint. A vállalat június végén indította el az 5 dolláros menüajánlatot, és augusztusig meghosszabbította, hogy megtartsa az árérzékeny vásárlókat, akik elkerülik a magasabb gyorséttermi árakat.
A gyorséttermek alacsonyabb kereslete növelte az akciók gyakoriságát, így a Burger King-tulajdonos Restaurant Brands, a Wendy's és a Taco Bell is az értékajánlatokra támaszkodott, hogy növelje a vevőforgalmat.
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy árainkat a lehető legmegfizethetőbbé tegyük, ezért duplázunk, és még több megtakarítási lehetőséget kínálunk
– mondta Joe Erlinger, a McDonald's USA elnöke. A McDonald's az Egyesült Államokban 13 500 helyszínen működik a legutóbbi éves jelentése szerint. A vevőforgalom a jelenlegi negyedévben eddig erősebb volt a McDonald's éttermeiben, amit Andy Barish, a Jefferies elemzője a „nagyobb vonzerővel bíró 5 dolláros menüajánlatnak és más promócióknak” tulajdonított.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A McDonald's az elmúlt néhány negyedévben gyengébb teljesítményt mutatott. A cég a június 30-án véget ért három hónapban meglepő forgalomcsökkenésről számolt be világszerte, amely az első visszaesés volt 13 negyedév óta. A vállalat csütörtökön bejelentette őszi ajánlatait is, beleértve az ingyenes közepes sült krumplit minden legalább 1 dolláros vásárláshoz minden pénteken, valamint 10 darabos csirke McNuggets-t 1 dollárért november 4. és december 2. között.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








