Kígyózik a sor az Örs vezér téri IKEA áruház előtt, mindenki a kedvezményes karácsonyfából szeretne vásárolni. A bútorláncnál idén 9990 forintért lehet fenyőt venni.
Dagad a botrány az önkiszolgáló kasszák körül: ennek pont kerül a végére, sokan nem fognak örülni
Az önkiszolgáló kasszák megjelenése és elterjedése jelentős hatással van a hazai kiskereskedelmi szektorra és a vásárlói élményre. Sokan szeretik, sokan viszont egyáltalán nem ezeket a berendezéseket. Az önkiszolgáló kasszák viszont egyre gyorsabban terjednek, éppen ezért a Pénzcentrum és Debreceni Egyetem közös kutatásában arra keressük a választ: milyen valójában a megítélése a hazai önkiszolgáló kasszáknak. Kérünk, hogy töltsd ki a kutatásunkat!
Az önkiszolgáló kasszák megítélése évek óta rendesen megosztja a hazai közvéleményt. Az emberek egy része imádja, a másik része viszont kis túlzással a pokolba kívánja ezeket a szerkezeteket. Van, akiknek jócskán megkönnyíti a bevásárlást, megint másik a trükköségük miatt, nem szeretik használni őket. Vannak, akik kifejezetten örülnek, hogy nem kell a boltosokkal kommunikálniuk, megint mások azért aggódnak, hogy ezek a robotok elveszik majd az emberek munkáját.
Akárhogy is, a Magyarországon működő legnagyobb áruházak többségénél világos az irány: egyre több önkiszolgáló kassza lesz a boltokban, hiszen a legtöbben ebben a kettős modellben látják a jövőt. Így bármennyire is teszik vagy adott esetben nem tetszik valakinek a robotkasszák térhódítása, ez a folyamat gyakorlatilag eldőlt. Ettől függetlenül nem árt tisztán látni az ügyben, éppen ezért a Debreceni Egyetem és Pénzcentrum közös kutatást indít, hogy megtudjuk, milyen az önkiszolgáló kasszák fogyasztói megítélése idehaza.
Kutatásunk során arra keressük a választ, hogy Olvasóink hogyan és miként használják az önkiszolgáló kasszákat, milyen véleményük van az önkiszolgáló kasszákról, milyen előnyeit és hátrányait látják használatuknak. A válaszadás önkéntes és név nélküli, semmilyen visszakeresési lehetőséget nem tartalmaz, mentes mindenféle gazdasági és politikai szándéktól. A kutatás eredményeiről a Pénzcentrum felületén fogunk beszámolni. Kérdőívünk - jelen oldalt is beleértve - összesen 3 oldalból áll. Válaszait az utolsó oldalon a "Küldés" gombra kattintva rögzítheti.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








