Az orosz Mere hálózat Basket Plus néven nyitotta meg első magyarországi üzletét, amely a nyitás után több mint egy héttel is tömegeket vonz az alacsony...
Brutálisan olcsó sörnek örülhetnek a budapestiek: ez a sörkatasztrófa azért itt még elmarad
Sör tekintetében inkább olcsó Budapest, európai összehasonlításban az olcsó városok felső határán van – írja a Világgazdaság.
A csapoltsör-átlagárak vizsgálatakor kiderül, hogy messze az izlandi fővárosban, Rejkjavíkban a legdrágább csapot sört inni, itt átlagosan 10 euróra jön ki fél liter – derült ki a Numbeo, a saját felhasználói által generált, adataiból. A második helyen Oslo, majd Koppenhága végzett, előbbi 9,6, utóbbi 8 eurós átlagárakkal. Hét euró felett voltak még az árak Párizsban, Londonban és Helsinkiben is.
Miközben Budapesten például csak 2,5 eurónál alakult az átlag, csakúgy mint Pozsonyban és Tiranában. A legolcsóbban egyébként Kijevben lehetne sörözni vagy éppen Minszkben. Előbbiben 1,1 euró, utóbbiban 1,2 euró egy csapolt sör ára átlagosan.
Nem olcsó az Eb-n sem
Ahogy arról az elmúlt napokban beszámoltunk, Kölnben 6, míg a stuttgarti szurkolói zónában 6,5 euróba került fél liter csapolt sör. Viszont a műanyag pohár letéti díját is ki kellett fizetni, ami 2-2,5 euró volt. Ez így együtt már azt jelenti, szuperdrágán ihattak a szurkolók ezeken a helyeken a meccsre készülve.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








