A magyar Országgyűlés április 29-én elfogadta azt a törvényt, amely megtiltja az energiaitalok értékesítését 18 éven aluliak számára.

3200 forint a sör, 2390 forint a sült kolbász: nagyot nézhetnek a magyar focidrukkerek ebben a szurkolói zónában
6 euró a sült kolbász, de 6 euró a helyi sör is Kölnben, az EB szurkolói zónában. Ez az a város, ahol a magyar június 15-én, 15 órakor megkezdi a menetelését.
6 eurót, azaz mai árfolyamon 2390 forintot kérnek el a kölni EB fanzone-ban a szurkolóktól egy sült virsliért, de egy fél literes csapolt sörért is. Ugyanennyibe kerül fél liter cola, de fél liter víz is. További érdekesség, hogy a kiadott pohár is betétdíjas, ennek az ára 2 euró. Ugyhogy ha valaki kikéri az első sörét, akkor az nem kevesebb, mint 8 eurót, azaz 3187 forintot fog kifizetni érte. Azért az nem semmi.
Korábban írtunk róla, hogy a 2024-es Európa-bajnokságra való utazás magas költségekkel jár, a jegyárak, szállásdíjak, és egyéb utazási költségek miatt egy mérkőzés meglátogatása könnyen több százezer forintba is kerülhet. Ám sokakat az élmény minden bizonnyal kárpótol a költségekért. Az első meccs nemsokára kezdődik is, a magyar csapat Svájc ellen játszik június 15-én, 15 órakor Kölnben.



Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?
A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Az energiatárolás ideje eljött – Az Ön cége készen áll rá? (x)
Az energiatárolás ma már nem opció, hanem versenyelőny. A PV Napenergia szakértelemmel és jogosultsággal segít megvalósítani.
-
A zsalupiac, mint a nagyberuházások trendmutatója (x)
A nagyberuházásokon használt zsaluk forgalma jól mutatja a piaci trendeket. A Meva dunakeszi regionális logisztikai központja a nyugat-európai kivitelezőket is kiszolgálja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


