Tavaly 10 milliónál is több palackot váltottunk vissza egy-egy napon a karácsonyi ünnepek után.
3200 forint a sör, 2390 forint a sült kolbász: nagyot nézhetnek a magyar focidrukkerek ebben a szurkolói zónában
6 euró a sült kolbász, de 6 euró a helyi sör is Kölnben, az EB szurkolói zónában. Ez az a város, ahol a magyar június 15-én, 15 órakor megkezdi a menetelését.
6 eurót, azaz mai árfolyamon 2390 forintot kérnek el a kölni EB fanzone-ban a szurkolóktól egy sült virsliért, de egy fél literes csapolt sörért is. Ugyanennyibe kerül fél liter cola, de fél liter víz is. További érdekesség, hogy a kiadott pohár is betétdíjas, ennek az ára 2 euró. Ugyhogy ha valaki kikéri az első sörét, akkor az nem kevesebb, mint 8 eurót, azaz 3187 forintot fog kifizetni érte. Azért az nem semmi.
Korábban írtunk róla, hogy a 2024-es Európa-bajnokságra való utazás magas költségekkel jár, a jegyárak, szállásdíjak, és egyéb utazási költségek miatt egy mérkőzés meglátogatása könnyen több százezer forintba is kerülhet. Ám sokakat az élmény minden bizonnyal kárpótol a költségekért. Az első meccs nemsokára kezdődik is, a magyar csapat Svájc ellen játszik június 15-én, 15 órakor Kölnben.



Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?
A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








