Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
A Tesco szupermarketlánc bejelentette, hogy a környezetvédelem jegyében lézerrel gravírozza az extra nagyméretű avokádók héját, ezzel csökkentve a műanyag matricák használatát és elősegítve a termékek könnyebb azonosíthatóságát - írta az Independent. .
A Tesco bevezeti az avokádók lézeres jelölését, hogy csökkentse a műanyag matricák használatát és elősegítse a környezetvédelmet. Az extra nagyméretű avokádók héján egy apró részt távolítanak el nagy teljesítményű lézerrel, ami egyfajta tetoválást hagy a gyümölcsön. Ez tartalmazza a gyümölcs méretét és fajtáját, segítve ezzel a vásárlókat és pénztárosokat.
Westfalia Fruit, amely a Tesco fő avokádószállítója, kifejtette, hogy az avokádó vastag külső héja ideális volt a lézeres jelöléshez. A vállalat alapos teszteket végzett annak biztosítása érdekében, hogy ez az új módszer ne befolyásolja negatívan a gyümölcs minőségét, ízét vagy eltarthatóságát. A Tesco évente mintegy 70 millió avokádót ad el, és az elmúlt évben 15%-os növekedést tapasztaltak a keresletben. A lézeres jelölési technológiát egyelőre csak az extra nagy avokádókon kezdik alkalmazni, mert ezeken a leginkább látható a tetoválás.
A Tesco ezen túlmenően is próbálkozik más csomagolás-csökkentő megoldásokkal, például áttérnek a műanyag tálcák helyett könnyebben újrahasznosítható kartontartályra néhány avokádócsaládnál. Ezeket a változásokat jelenleg 270 délkelet-angliai áruházban tesztelik, és pozitív visszajelzések esetén tervezik az egész országban való bevezetésüket.
A Westfalia Fruit vezérigazgatója, Graham Isaac hangsúlyozta vállalata elkötelezettségét amellett, hogy javítsa környezeti teljesítményét és felelősségteljesen járjon el. A cél az iparági erőfeszítések összpontosítása és egyesítése annak érdekében, hogy csökkenjen a hulladék mennyisége és felelősségteljesen használják fel a természeti erőforrásokat.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Lisa Gilbey, a Tesco avokádófelvásárlója kiemelte: "Mindig keressük az innovatív lehetőségeket termékeink környezeti hatásának csökkentésére." Az új lézerrel bevésett avokádók pozitív fogadtatása azt mutatja, hogy van igény olyan megoldásokra, amelyekkel csökkenthető a műanyaghulladék mennyisége.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








