A kezdeményezés hatékonynak bizonyul, a járművezetők azonnal lassítanak a kamerák észlelését követően.
Ezt rengeteg magyar vásárló nem tudja a Tescóról: mindig látják, de fogalmuk sincs, mit jelent
A Tesco szupermarketlánc nevének eredete és jelentése sokak számára meglepetést okozhat - írja a The Mirror. Az elnevezés eredete több mint egy évszázadra nyúlik vissza, az alapító, Jack Cohen és egy teaszállítmány címkéjének ötletes kombinációjához.
A Tesco, az Egyesült Királyságban ikonikus szupermarket lánc, vásárlók millióit vonzza évente. Ennek ellenére sokan csak mostanában kezdik felfedezni a márkanév eredetét és jelentését. A Tesco neve több mint egy évszázados múltra tekint vissza, amely Jack Cohenhez köthető, aki 1919-ben alapította meg az áruházat. Cohen, lengyelországi zsidó bevándorlók gyermekeként, első üzleti tevékenységét London Hackney kerületében kezdte egy bódéból, az első világháború idején szerzett leszerelési pénzt használva tőkének.
A Tesco név 1923-ban született meg, amikor Cohen teaszállítmányt vásárolt Thomas Edward Stockwell-től. A szállító monogramját (TES) és Cohen vezetéknevét kombinálva jött létre a Tesco márka. Az első boltot 1929-ben nyitották meg Észak-Londonban, Edgware-ben, és rövid időn belül a vállalat már 100 üzlettel büszkélkedett. Az első Tesco szupermarket 1958-ban nyílt meg Essexben, ami jelentős mérföldkő volt a vállalat történetében.
Jack Cohen kezdetben nem kedvelte a szupermarket-stílusú vásárlást, de hamarosan felismerte annak előnyeit és fontosságát. Cohen halálát követően is folytatódott a Tesco expanziója; ma már több mint 4000 bolttal rendelkezik az Egyesült Királyságban. A Tesco története nem csupán egy vállalati sikerkrónika; ez egy olyan örökség története is, amely tovább él az alapítóján túl, bizonyítva ezzel a márkanevek mögött rejlő mélyebb jelentéseket és eredeteket - írta a lap.
Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?
A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








