A karácsonyi vásárok évről évre turisták tízezreit vonzzák Budapestre, miközben a hazai látogatók egyre gyakrabban panaszkodnak a tömegre és az elszálló árakra.
A vevők egy része az időszakos utcai vásárokon keresztül érkezik meg az állandó hellyel rendelkező boltokhoz, így pedig jó eséllyel kevesebbet, vagy egyáltalán nem vásárolnak - számol be az rtl.hu.
Az utcai vásárok miatt a vevők jelentős része sokkal kevesebbet költ az ott lévő üzletekben, ez pedig akkora bevételkiesés, hogy van, aki már azon is gondolkodott, bezárja a boltot.
"Minden hónapban fizetjük a bérleti díjat, az adót, az alkalmazottak fizetését, erre szinte egész évben elénk tesznek olyan utcai árusokat, akik gyakorlatilag ugyanazokat a termékeket árulják, mint mi"
– fogalmazott egy boltos.
Éppen ezért összefogott több üzlettulajdonossal, hogy valahogy elérjék: legyen kevesebb vásár a környéken. Az ilyen esetek megelőzése érdekében jogszabályban rögzítették, hogy évente legfeljebb hány napig tartható időszakos vásár (közterületi értékesítés) ugyanazon a területen, mely szerint egy adott területen évente legfeljebb 80 napig lehet vásárt tartani. Az Erzsébet téren viszont – a szerződésadatok alapján – tavaly legalább 140 napig volt ilyen rendezvény
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








