Egy ikonikus francia pezsgő került fel a Lidl akciós kínálatába, méghozzá olyan áron, hogy nem lehet rossz vételnek hívni.
Hiába dúl ölre menő vita a magyar pékségek és az albán pékségek között, a legtöbb kenyeret, kiflit, zsemlét, és egyéb pékárut mégis az élelmiszerláncok adják el Magyarországon. De vajon melyikük a leg innovatívabb, melyikük termékeit szeretik 2023-ban a legjobban a vásárlók? Cikkünkben most te is szavazhatsz!
"Ki nem találod, melyik multi lett a pékáruk királya 2023-ban" című cikkünkben írtunk nemrég arról, hogy az Egyesült Királyságban a Lidl hódította el az Év Pékáru Kiskereskedője díjat. Ezzel szemben Magyarországon most az albán- és magyar pékségek háborújáról szólnak a hírek.
Pedig a legnagyobb forgalmat idehaza is az élelmiszerláncok, köztük a diszkontok generálják. Éppen ezért kíváncsiak vagyunk, vajon Magyarországon melyik nagy élelmiszerlánc termékeit tartják a legjobbnak a vásárlók. Alábbi szavazásunkban arra vagyunk kíváncsiak, szerintetek ki jár most élen ebben a versenyben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








