5 °C Budapest
Cropped shot of an unrecognisable woman with shopping cart, doing grocery shopping in supermarket.

Így spórolnak meg egy rakat pénzt bevásárlás közben az élelmes magyarok: egyszerű a trükk

2023. május 24. 21:34

A Lidl Magyarország a rendeletben előírt 10 százalékos árcsökkentés helyett többet ad vásárlóinak, így a kedvezmények mértéke 20- 50 százalékot között alakul a június 1-jétől életbe lépő kötelező akciók esetében. Az ruházlánc célja, hogy stratégiai törekvéseivel összhangban támogassa a magyar családokat és a lehető legjobb árak biztosításával segítse őket a mindennapi bevásárlásban.

A diszkontlánc január óta folyamatosan csökkenti az árakat, többek között a beszerzési árak csökkenéséből adódó, valamint azon is túlmutató árelőny azonnali továbbadásával már több mint 500 termék árát mérsékelte, amit a kötelező akciókkal tovább folytat. Ennek eredményeként a vállalat az akcióköteles termékkategóriákból egy-egy terméket a június 1-jétől életbe lépő rendeletben előírt 10 százalék helyett, jelentősen nagyobb mértékben, akár 20-50 százalék közötti kedvezménnyel kínál vásárlóinak, ami a fogyasztók számára jelentős megtakarítást eredményezhet.

Az áruházlánc ezirányú intézkedésnek köszönhetően a 2023. június 1-jétől június 7-ig tartó időszakban többek között a friss húsok és húskészítmények esetében 25-30% kedvezményt biztosít majd, míg az érintett tej és tejtermékek, valamint a pékáruk 25-40 százalék közötti akciókkal lesznek elérhetőek, továbbá a megjelölt gyümölcsöket 25-30 százalék kedvezménnyel lehet majd megvásárolni.

Vállalatunk folyamatosan azon dolgozik, hogy Magyarország Kormányának stratégiai törekvéseivel összhangban támogassa a magyar embereket, és ennek keretében már ezidáig is számos lépést tettünk. Legújabb intézkedésünknek, a „Többet adunk” akciónknak köszönhetően a kötelező 10 százalékos árcsökkentés helyett 20-50 százalékkal mérsékeljük az árainkat az érintett termékek esetében, ami az első héten átlagosan 31 százalékos kedvezményt jelent. Piacvezető áruházláncként fontosnak tartjuk, hogy minden esetben a lehető legjobb árakat tudjuk biztosítani, hiszen így tudunk maximálisan vásárlóink mellett állni.

– emelte ki Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A Lidl legfrissebb, 22. heti akciós újsága, amelyben helyet kapnak a június 1-jétől életbe lépő, kötelező akció alá eső termékek, már május 27-től, szombattól elérhető online és az áruházakban is.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Könnyek, sírás, meghatottság - így reagáltak, akik névre szóló dalt kaptak ajándékba (x)

Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.

Kihívásból lehetőség – Innováció a nyelvtanulásban gyerekeknek (x)

A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.

Sokkal több magyar gyereket bántanak így: igazi kegyetlen világ ez, bárki óriási bajba kerülhet

A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. január 24. péntek
Timót
4. hét
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33