Az Ötöslottón már 22 hete nem született telitalálat, eddig 39 hét volt a leghosszabb telitalálat nélküli időszak.

Magyarországon az élelmiszer infláció 44,8 százalékos a legfrissebb hivatalos adatok szerint, ám vannak olyan termékek, melyeknek alig egy év alatt megduplázódott az áruk: ilyen például a kenyér és a sajt. De nem mindenhol ennyire rossz a helyzet: a Fókusz Olaszországban, Németországban, az Egyesült Királyságban, az USA-ban és Mexikóban nézett szét, mekkora az élelmiszer-infláció, hogyan élnek ott a magyarok.
Németországban a spórolással nem igen kell foglalkozniuk a kint élő magyaroknak: a tej átszámítva 280-350 forint, a toastkenyérért 581, a tejfölért 269 forintnyi összegért juthatunk hozzá. A tehéntúró nagyon olcsó, mindössze 292 forint. A 10 darabos tojás sem drága, 386 forint, amennyi nálunk tavaly januárban volt. A legnagyobb meglepetést mégis a magyar Pick szalámi okozza: 2254 forint, míg nálunk 5000 forint közelében van ugyanakkora kiszerelésben.
Az olasz vásárlóknak az egy évvel ezelőttihez képest nem kell annyira mélyen a zsebükbe nyúlni: míg tavaly januárban 3,6 százalék volt az élelmiszer-infláció, addig decemberre a 13,3 százalékra nőtt.
Az Egyesült Királyságban az élelmiszer-infláció a múlt januári 4,4 százalékról 17 százalékra nőtt. 1 kiló fehér kenyér átszámítva 550 forint, a tojás darabja 84 forint. Az étolaj Skóciában 1210 forintba kerül, nálunk hatósági áras.
Az Egyesült Államokban tavaly januárban 6,7 százalékos volt az élelmiszer-infláció, és decemberre 10,4 százalékra nőtt. A kinti magyarok szerint a drágulás leginkább a tojás árán érzékelhető, ami 49 százalékkal kerül többe, darabja átszámítva 270 forint. A legolcsóbb tej litere 550 forint, a fehér toastkenyér kilója 770 forint.

Kiderült a húsvéti hústitok: 2 hét múlva eldől az árstop sorsa, már olcsó sonkák lepik el a boltokat
„A jelenlegi akciós, 2000 forintos sonkák ára irreálisan alacsony most a boltokban."

Ennek sokan nem fognak örülni húsvét előtt: ezért nem lesz olcsóbb se a csokinyuszi, se a csokitojás
Március 29-én tartott sajtótájékoztatót a Magyar Édességgyártók Szövetség, beszámoltak a húsvéti várakozásokról, de a legnagyobb ágazati nehézségekről is.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
- Jöhet a lex M1
- Kiderült, kik hajlamosak vastagbélrákra, és hogyan lehet megelőzni
- Navracsics Tibor: a centralizált fejlesztéspolitika jól teljesít, de minden lehetőségét kimerítette
- Meglepő döntés: csak az utánpótláscsapatot küldi pályára a Veszprém a kupanegyeddöntőben
- Ukrán védelmi miniszter: pár héten belül megindulhat a nagy ellentámadás
- Súlyos börtönbüntetést kaphat Putyin magánhadseregének egyik vezetője
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


