A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Mást se hallunk mostanában, minthogy egyre magasabbak az élelmiszerárak, amik hazánkban talán jobban elszálltak, mint a környező országokban. A Nosalty most annak járt utána, hogy tényleg olcsóbb-e az érsekújvári Lidl, mint a hazai.
Az egyik legfontosabb, a mindennapjainkat átszövő téma a bevásárlás, illetve annak költsége: a 40 százalékos élelmiszerinfláció mellett ugyanis egyre nagyobb stresszt jelent akár pár dolognak is a megvétele. Ezért nem meglepő, hogy a legtöbbünk spórolni szeretne, amin csak lehet, így sokan járnak át Szlovákiába vásárolni. De vajon tényleg megéri?
A jelenlegi 414 forintos euróárak mellett a fehérkenyér kilója átszámítva 616 forintba kerül, a császárzsemle darabja pedig 54 forintba. A 200 grammos vaj viszont már egyértelműen olcsóbb kint, mint itthon, ugyanis mindössze 641 forintba kerül egy csomag. A magyar csabai és gyulai kolbász (150 és 100 grammos kiszerelés) 1238 forintba kerül jelenlegi árfolyammal váltva, míg a 400 grammos tejföl mindössze 410 forint.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








