Míg tíz évvel ezelőtt főként az Iszlám Államhoz köthető szervezett terrortámadásokról beszélhettünk, addig az utóbbi években ezeket felváltották a magányos elkövetők merényletei.
Papírból készült szívószálat hívott vissza a forgalomból a Metro Kereskedelmi Kft. - olvasható a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) honlapján csütörtökön közzétett felhívásban. A több színben kapható Metro Professional szívószálakat vegyület kioldódása miatt kell kivonni a forgalomból. A kínai gyártmányú, 100, 250 és 500 darabos csomagok tételszáma 2021/09/29 P0: 81-256.165.
A vásárlóktól azt kérik, hogy ne használják a megvásárolt termékeket. A vételárat a forgalmazó visszafizeti.
"A visszahívás oka, hogy a rendszeres laborvizsgálat alkalmával a fent megjelölt termékek kioldódási vizsgálata nem-megfelelőséget mutatott. Felelős vállalkozóként, a hasonló incidens megelőzése érdekében, azonnal megtettük a szükséges intézkedéseket, tájékoztatjuk az érintett vásárlókat a visszavonásról és visszahívásról. Ez összhangban áll üzleti elvünkkel, miszerint az ügyfelek egészsége és elégedettsége az egyik legfontosabb szempont.
Hangsúlyozni szeretnénk, hogy ez megelőző intézkedés. Szeretnénk megkérni Önt arra, hogy amennyiben a fent említett terméket megvásárolta, ne használja, hanem hozza vissza a METRO Kereskedelmi Kft. áruházaiba. Kérjük továbbá, hogy tájékoztassa partnereit / vásárlóit a fentiekről, valamint vegye vissza a termékeket tőlük. A termék METRO-hoz történő visszaküldésével annak teljes vételárát visszatérítjük, kérjük, forduljon bármelyik üzletünk ügyfélszolgálatához 2022.08.01-ig" - írta honlapján az áruház.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








