A 2025-ös karácsonyi szezon egyik legerősebb mozgatórugója a közösségi média, különösen a TikTok.
Az Aldi arra kéri a vásárlókat, hogy ne fogyasszák el a tofus-spenótos szójaterméküket, mert abban “mikrobiológiai szennyeződés” lehet. Ha visszaviszik a terméket, az üzletekben blokk nélkül is visszaadják az árát.
Figyelmeztetést adott ki weboldalán az Aldi: visszahív egy terméket. Azt írják, hogy a Natur Aktiv Bio szójaalapú érme termék 2023.04.15. lejárati idővel és L22292 tételazonosítóval rendelkező,
tofus-spenótos fajtájában (szállító: Biolab S.r.l.) nem zárható ki mikrobiológiai szennyeződés (Bacillus Cereus), emiatt fogyasztásra nem alkalmas.
A termék érintett tételére a szállító és az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. elővigyázatosságból, a felelős forgalmazói magatartás szabályait betartva termékvisszahívást indít – közölték, arra kérve a vásárlókat, hogy a terméket ne fogyasszák el, hanem vigyék vissza bármely magyarországi Aldi üzletbe, ahol a vételárat a vásárlást igazoló blokk hiányában is visszatérítik.
A fenti lejárati időtől és tételszámtól eltérő ugyanezen termék az Aldi közlése szerint biztonsággal fogyasztható. A termékvisszahívás a Natur Aktiv márka további termékeit, illetve más szállítók hasonló termékeit nem érinti 0 tették hozzá, elnézést kérve a kellemetlenségekért.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








