Borbély Csaba ajándékként vásárolt néhány porcelánbabát, ma pedig a lakását már teljesen ellepték a kis hercegnők, bohócok és népviseletbe öltözött figurák.
Az elmúlt három évben Magyarországon évente 1,4-1,8 millió doboz receptre kiváltható csecsemőtápszer fogyott. A 2019-2021-es időszakban a legtöbb tápszert tavaly vásárolták a patikákban – közölte a Világgazdasággal a Hiflylabs Zrt. 2021-ben 1,8 millió doboz tápszert váltottak ki a szülők, összesen 4,7 milliárd forint értékben.
A tavalyi év rekordnak számít az elmúlt három év távlatában, hiszen 2019-hez képest több mint 909 millió forinttal magasabb költés valósult meg a tápszerpiacon, fejtette ki Farsang Bence, a Hiflylabs Zrt. adatelemzője. Az idei év első négy hónapjában már 1,7 milliárd forintért váltottak ki támogatott csecsemőtápszert a gyógyszertárakban. A csecsemőtápszereket finanszírozott formában a babák egyéves koráig támogatja a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (NEAK).
A Világgazdaság számításai szerint az édesanyák többsége az anyatejes táplálás részesíti előnyben és a babák 20-22 százaléka kap tápszert részben vagy teljesen.
Az Amerikai Egyesült Államokban az utóbbi néhány hónapban családok milliói küzdenek gyermekeik táplálásáért az országos tápszerhiány miatt. A Datasembly kereskedelmi kutatócég szerint május első hetében a tápszerek 43 százaléka nem volt elérhető országszerte. A Világgazdaság cikke szerint Magyarországon nem várható hiány.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








