Kár lenne kihagyni.

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított két elektronikai nagyáruházlánc, a Media Markt és az Euronics üzemeltetőivel szemben, mivel akciótartási gyakorlatuk megtéveszthette a fogyasztókat.
A nemzeti versenyhatóság eljárást indított a hazai Euronics áruházakat üzemeltető Vöröskő Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-vel, illetve a magyarországi Media Markt üzleteket működtető Media Markt Saturn Holding Magyarország Kft.-vel szemben. A Versenyhivatal ugyanis azt valószínűsíti, hogy mindkét kereskedő egyaránt tisztességtelen módon hirdetett a honlapján akciósként egyes elektronikai eszközöket (pl. hűtőt, televíziókat), miközben a termékek eredeti (nem akciós) árait korábban csak kivételesen, átmeneti jelleggel alkalmazta. Az eredeti árak így valószínűsíthetően nem minősíthetőek az akciót megelőző időszak jellemző árainak, vagyis a hozzájuk képest ígért kedvezmények megtévesztőek lehettek a fogyasztók számára.
A Versenyhivatal korábban már számos alkalommal szabott ki bírságot fiktív akciótartások miatt, 2022 májusától pedig új szabályozás lép életbe ezen területen, amely egyéges, szigorú elvárásokat támaszt a kereskedők felé az árkedvezmények feltüntetésével kapcsolatban. Ezt követően eredeti árként a vállalkozások (néhány kivételtől eltekintve) kizárólag az akciót megelőző, minimum 30 napos időtartam legalacsonyabb árát tüntethetik majd fel. A rövid idejű, pusztán a későbbi akciós reklámozhatóságot szolgáló „felárazások” így végleg értelmüket vesztik, a fogyasztók pedig csak olyan akciókkal találkozhatnak, amelynél kedvezőbben a kereskedő valóban nem kínálta az adott termékét legalább 30 napja.
A versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti annak kimondását, hogy a vállalkozás a jogsértést elkövette. Az eljárás a tények tisztázására és ezen keresztül a feltételezett jogsértés bizonyítására irányul. Az eljárás lefolytatására biztosított időtartam három hónap, amely indokolt esetben két alkalommal, egyenként legfeljebb két hónappal meghosszabbítható.

Sokakat vonz az, hogy a saját főnöke legyen, ráadásul többen éreztük már úgy, hogy olyan ötlettel rukkoltunk elő, ami tényleg felpörgetné a piacot.
A mostani gazdasági helyzetbe szinte bármit megtennénk, hogy spóroljunk, azonban sokan tapasztalhatják azt, hogy hiába igyekeznek, még így is elfolyik a pénz a bankszámlájukról.
Közösségi finanszírozással adnák ki újra a 2012-es év gyerekkönyvét, a Dobozvárost.
A vállalkozásunk sikere rengeteg dolgon múlhat, nem elég az ötlet, bizony kemény munkát kell fektetni a sikerbe.
-
Jó, ha tudjuk: ezek az árulkodó jelek, ha csalók akarják megszerezni a pénzünket
Az OTP szakértője szerint a legprofibb próbálkozást is felismerhetjük néhány apróságról.
-
Több mint 30 ezer tonna élelmiszert mentettek meg a kidobástól
Öt év alatt az élelmiszer-felesleg közel felét hasznosította a Tesco.
- Őrizetbe vették az zaporizzsjai atomerőmű két alkalmazottját
- Gázárpánik Európában: így próbálják védeni a kormányok a fogyasztókat
- Sikeres magyar úszók az Eb-n, valamit mégis a kapitány fejére olvasnak
- A vártnál nagyobb mértékben nőtt a GDP a második negyedévben - a nap hírei
- Hátba döfte bérlőjét a zavart panziós
- Bendarzsevszkij Anton: Moszkvának át kell értékelnie háborús stratégiáját
Portfolio Future of Finance 2022
Energy Investment Forum 2022 - A MEKH szakmai támogatásával
Private Health Forum 2022


