Az Európai Bizottság jelenleg az uniós dohánytörvények felülvizsgálatát végzi, melynek eredményeitől függően dönthetnek az esetleges változtatásokról.
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. cégvezetése és Biatorbágy polgármestere közösen átadták a vállalat új, 8800 négyzetméter alapterületű hűtőraktárát. A beruházás révén több mint 50 új munkahelyet hozott létre az áruházlánc Biatorbágyon, és újabb magyar élelmiszerekkel gazdagodik az üzletek kínálata. A nagyobb áruválasztéknak köszönhetően a vállalat látványpékségei és hűtőpultjai is átalakulnak.
A beruházás nyomán jelentősen bővült az ALDI logisztikai központjának raktárkapacitása. A 255 000 négyzetméteres telken elhelyezkedő, immár 61800 négyzetméteres, több mint 500 főt foglalkoztató raktár biztosítja az ellátási lánc zavartalan működését. Ide érkeznek be az áruházlánc valamennyi beszállítójától a termékek, illetve innen indulnak áruval felölteni a 148 magyarországi ALDI-üzletet a teherautók. Az elmúlt években az ALDI a fogyasztói igényekre reagálva folyamatosan fejlesztette hűtött, kényelmi termékeit, a nagyobb hűtött-termék-kínálat érdekében pedig egy teljesen új hűtőraktárat épített a meglévő logisztikai épület keleti irányú bővítéseként. A mai napon a vállalat ügyvezetése és Biatorbágy polgármestere hivatalosan is átadta az épületet.
A 8800 négyzetméter alapterületű új egységben egy -23 Celsius-fokos mélyhűtő és egy 0 Celsius-fokos hűtőraktár mellett egy kilenc rámpával rendelkező előhűtő is helyet kapott. Az L-alakú új épület egyik oldala 120, másik oldala 140 méter hosszúságú, illetve 40 méter szélességű, legnagyobb magassága pedig eléri majd a 16 métert. Az új épületbe összesen 110 km hosszúságú kábelvezetéket és 0,5 millió kg acélt építettek be. Az ingatlan füstelvezető berendezése valamivel több mint 1 millió m3 levegő cseréjére képes óránként. A kétszintes épület teljes területén sprinkler tűzoltó rendszer üzemel. A raktárban pedig olyan hűtőközeget alkalmaz az áruházlánc, amely egy esetleges szivárgás esetén sem károsítja a környezetet.
Nagyobb raktárkapacitás, több magyar termék
Az új ingatlannak köszönhetően megduplázódik az áruházlánc magyarországi hűtőraktár-kapacitása, ami ráadásul 40%-kal nagyobb hűtött-termék-kínálatot tesz elérhetővé az ALDI magyarországi üzleteiben.
Új hűtőraktárunkat több mint 6 milliárd forintos beruházással hoztuk létre azzal a céllal, hogy vásárlóinknak még nagyobb kínálatot nyújtsunk, a magyar termelőknek, beszállítóknak pedig újabb piaci lehetőséget biztosítsunk a hazai fogyasztók eléréséhez. Ebben az évben mintegy négy százalékkal bővítjük szortimentünket: több mint 70 különböző tejtermékkel, felvágottal, hűtött kényelmi termékkel, hústermékekkel, pékáruval és zöldséggel, illetve gyümölccsel gazdagodik termékkínálatunk, a termékek fele pedig magyar beszállítóktól érkezik hozzánk
– mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója az átadás alkalmából.
A vásárlók így többek közt GMO-mentes friss húsokkal, készételekkel, laktózmentes, bio-, tejpótló, vegán, húspótló termékekkel, például koleszterincsökkentő margarinnal, joghurtitallal, görög joghurttal, rizs- és zabitallal találkozhatnak majd a polcokon.
Köszönettel tartozunk Biatorbágy város önkormányzatának azért a befektetőbarát környezetért és a gördülékeny ügyintézésért, amellyel az ALDI Magyarország elmúlt 10 évének legnagyobb egyösszegű beruházását támogatták. Hálánkat azzal is szeretnénk kimutatni, hogy raktárunkat ezentúl hivatalosan is ALDI Biatorbágyi Logisztikai Központnak hívjuk. A beruházás révén továbbá több mint 50 új munkahelyet hoztunk létre a város és a környék lakossága számára, így közel 600 embert foglalkoztatunk a logisztika területén
– fűzte hozzá Bernhard Haider.
JÓL JÖNNE 1 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 1 millió forintot igényelnél 36 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 33 952 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,41 %), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 33 972 forintos törlesztőt (THM 14,45%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Modernizált látványpékségek, nagyobb hűtőpultok
Az új hűtőraktárba érkező termékek az áruházakban is nagyobb prezentációt/hangsúlyt? kapnak. A vállalat 2014-ben indította el „Azon melegében” elnevezésű látványpékségeinek kiépítését, amelyek frissen, helyben sült kenyereket, édes és sós pékárukat kínálnak, továbbá a pékség mellett elhelyezett Coolboxokban frissítő italok, saláták és desszertek közül lehet választani. A látványpékségek ma már minden magyarországi üzletben elérhetők. A kínálat folyamatosan bővül, a jövőben mintegy 49 termékből választhatnak a vásárlók.
A nagyobb hűtőraktár-kapacitás következtében belistázott új termékek esztétikus és higiénikus bolti megjelenése érdekében az ALDI lecseréli a részleg állványait, amelyeknek köszönhetően jelentősen megnő a kínált termékek száma. Az üzletekben 12 új rekesszel, illetve tálcával bővül a bútorzat, így akár 30%-kal több terméknek jut hely. Az üzletek hűtőpultjait szintén bővíti a vállalat, hogy a szélesebb hűtött-, illetve fagyasztott- termék-választék számára is elegendő helyet tudjon biztosítani.
Látványpékségeinknél minden termék tálcája önzáró plexiajtót kap, amely esztétikus és higiénikus megjelenítést biztosít a termékek számára, a vásárlók továbbá fém fogóeszközzel választhatnak a frissen sült pékáruk közül. Hűtőpultjaink bővítésére és a pékségek bútorainak modernizálására mintegy 4 milliárd forintot fordítunk, így összesen közel 10 milliárd forintos beruházással járulunk hozzá ahhoz, hogy hazai beszállítóink még több friss vagy hűtött magyar termékkel jelenhessenek meg vásárlóink előtt. A kereskedelem terén ebben az évben újabb 100 munkahelyet hozunk létre
– mondta Kulcsár Dénes ügyvezető igazgató.
Tarjáni István polgármester gratulált a fejlesztéshez és kijelentette, hogy a Biatorbágyot választó vállalkozások számára a város vezetése továbbra is biztosítani kívánja a vonzó gazdasági környezetet és a korrekt partneri kapcsolatot.
Címlapkép: Aldi Magyarország
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Letartóztattak egy borsodi polgármestert
- Bulgáriában újabb előre hozott parlamenti választásokat tartanak
- Kiderült, mikortól és mennyiért lehet megvenni az egynapos autópálya-matricát
- Napokon belül diplomáciai képviseletet nyit Magyarország Tanzániában
- A motorosokra is rászálltak az osztrák rendőrök
- Meghalt egy ember az ökörítófülpösi szociális intézményben