A foodora decemberben Cegléden is elindította kiszállítási szolgáltatását, ezzel 2025-ben már 21 új városban vált elérhetővé a platform.
Ma már alapvető dolog az internetes vásárlás, 10-ből 9 internethasználó szokott így vásárolni, 4-en közülük havi rendszerességgel. Az év végi leárazások és a közelgő ünnepek előtt érdemes még jobban odafigyelnünk az online biztonságra. Az OTP Bank ügyfelei novembertől találkozhatnak kétlépcsős azonosítással internetes vásárlásaik során, amivel még biztonságosabb az internetes fizetés. A bank arra kéri ügyfeleit, hogy akik még nem állították be az Internetes biztonsági kód szolgáltatást, tegyék meg azt időben, mert 2021. január 1-től már csak így tudnak európai kereskedőtől bankkártyával vásárolni az interneten. Az OTP Bank ügyfeleinek kétféle lehetősége lesz az internetes bankkártyás vásárlásaik jóváhagyására: az OTP SmartBank alkalmazáson keresztül, vagy az SMS-ben kapott internetes biztonsági kód, és a 3 jegyű TeleKód megadásával.
A felnőtt internetezők körében ma már alapvető dolog az internetes vásárlás, 10-ből 9 internethasználó szokott így vásárolni, 4-en közülük havi rendszerességgel. Az OTP Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből az látszik, hogy már az idősebb korosztály is egyre többet vásárol az interneten, az ötven év felettieknek is csaknem harmada havi szinten rendel valamit. Az online vásárlók valamivel több, mint fele számára elfogadható az interneten történő fizetés, több mint egyharmaduk ezt a fizetési módot preferálja, míg azok, akik csak alkalmanként rendelnek az internetről, inkább ragaszkodnak a hagyományos, utánvétes fizetéshez. A válaszadók több mint fele mondta, hogy első vásárlásnál óvatosságból utánvétes fizetést választ, de az utánvéttel fizetők körében is inkább a kereskedő felé érzett bizalmatlanság, semmint az internetes fizetéstől való félelem a jellemző.
Csomagot váltanál? Találd meg az ideális bankszámlát a Pénzcentrum kalkulátorában!
- mondta el Takács Domokos az OTP Bank Bankkapcsolati Főosztályának igazgatója.
- tette hozzá.
Mit kell tenniük az OTP Bank ügyfeleinek a zökkenőmentes átálláshoz?
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- Mindenképp be kell állítaniuk az Internetes biztonsági kód szolgáltatást, és ehhez rögzíteniük kell érvényes mobiltelefonszámukat. Ezt megtehetik az OTP SmartBank mobilalkalmazásban, vagy OTPdirekt internetbankon keresztül, illetve bármelyik OTP Bank fiókban.
- Meg kell változtatniuk az alapértelmezett TeleKódjukat. A 3 jegyű TeleKód alap esetben a bankkártyához tartozó számlaszám utolsó három számjegye. Ennek megváltoztatására az OTP SmartBank mobiltelefonos alkalmazásban, OTPdirekt internetbankon vagy telefonon keresztül, illetve az OTP Bank fiókjaiban van lehetőség.
- Ha használják az OTP SmartBank mobilalkalmazást, frissíteniük kell azt a telefonjukon, és engedélyezniük kell a felugró értesítéseket (push üzeneteket) a készülék beállításaiban.
Hogyan azonosíthatják magukat az OTP Bank ügyfelei internetes vásárláskor?
- A legkényelmesebb megoldás az OTP SmartBank mobiltelefonos alkalmazás használata. Így a vásárláskor a bankkártya-adatok szokásos megadása után egy felugró értesítést kapnak a mobiltelefonjukra, amire rákattintva belépnek az alkalmazásba, majd az alkalmazáson belül engedélyezhetik a vásárlást.
- Használhatják az SMS-ben kapott Internetes biztonsági kódot is, viszont ehhez már a 3 jegyű TeleKódot is meg kell adniuk. A TeleKódot csak akkor tudják azonosításhoz használni, ha előzetesen megváltoztatták azt.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








