A nagy áruházláncok az ünnepek előtt több modellnél is komoly árengedménnyel csábítják a vásárlókat. Megnéztük, milyen airfryereket és milyen árakon kínálnak most a hazai üzletek.
Mára már hagyomány, hogy minden évben a balatoni szezon kezdete előtt szakmai zsűri választja ki az adott év Balaton Fagyiját. Az idén tizenhárom tóparti cukrászat és kézműves fagylaltműhely nevezett a versenyre, akik közül a balatonfüredi Bagaméri Fagylaltozó már második alkalommal került ki győztesként.
Az első hely mellett különdíjakat is megítélt a négytagú bíráló bizottság. Az idén a balatonszemesi Margaréta Fagyizó “ZabSzemes" édessége, a veszprémi Völgy Fagyizó “Tök Jó Fagyi" nevű különlegessége, valamint a balatonboglári Tejvirág Fagyizó “Balaton forró csókja" érdemelt ki külön elismerést. A boglári fagyizó fiatal tulajdonosa, Buzsics Viktor a HelloVidéknek arról mesélt, hogyan került közel a jeges édességekhez, és hogy milyen is volt a Balaton Fagyija versenyen való részvétel egy Európa bajnokság után.
- meséli Buzscs Viktor.
A teljes interjú a HelloVidék oldalán olvasható.
Címlapkép: Gáspár Adrienn
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








