Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Tegnap este kihúzták az Eurojackpot 2019/44. heti nyerőszámait. Mivel ezen a játékhéten idehaza és külföldön sem volt telitalálat, így a következő sorsoláson bruttó 79 millió euróért, azaz 26 milliárd forintért izgulhatnak majd a nemzetközi játékosok.
A 44. játékhét nyerőszámai emelkedő számsorrendben a következők:
3, 17, 31, 34, 40; 1; 2.
A Szerencsejáték Zrt. honlapján található tájékoztatás szerint a legmagasabb nyerőosztályban (5+2) ezúttal nem volt telitalálat, a legmagasabb nyereménynek (bruttó 266080,40 euró), 5+1 találattal 9 külföldi játékos örülhet.
A legmagasabb magyar nyeremény a 44 héten nettó 1 643 420 forint volt, a 4+2 találatért járó összeget 1 játékos viheti haza. Az alacsonyabb nyerőosztályokban pedig több mint 16,7 ezer magyarnak volt még szerencséje.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső EUROJACKPOT aloldalunkon
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








