Miközben a vendéglátásban elmarad az év végi fellendülés, a prémium élelmiszerek és ajándékmegoldások iránt soha nem látott kereslet alakult ki.
A Könyvmolyképző Kiadó és az újabban könyvesboltokat gründoló Bookangel Kft. alapítójával, Katona Ildikóval beszélgetett a HelloVidék a a vállalkozása sikeréről, könyvpiac helyzetéről és az olvasók szokásairól.
Katona a lapnak elmondta, hogy eredeti végzettsége programozó, és dolgozott is a pályán, hamar belátta, hogy ezen a területen nem tud labdába rúgni. A 2000-es rossz PISA eredmények, a saját elhivatottsága és az útkeresés egyszerre vitte rá arra, hogy - kis kitérő után - megalapítsa a Könyvmolyképzőt.
Az induláskor figyelembe vette, hogy a rendszerváltás utáni vadkapitalista állapotok sok könyvkiadót tettek tönkre, legtöbbször a rossz értékesítés miatt, ezért Katona már a legelején elhatározta, hogy az ő kiadója saját lábon fog állni, ami az értékesítést illeti. A sikeréhez az is kellett, hogy a gyermek - és fiatal felnőtt szegmensben nem volt éles a verseny. Bár hozzátette, az olvasóközösség ebben a kategóriában nagyot nőtt az elmúlt években.
Olvasd el a teljes interjút: kattints IDE!
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








