A kereskedők bármely banknál beválthatják a vásárlóktól kapott utalványokat.
Két fizetési mód is megszűnt a Lidl-ben. Október 7-től ugyanis nem lehet fizetni a boltokban Edenred- és Erzsébet-utalványokkal, illetve kártyákkal.
Megszűnt két utalványos fizetési mód a Lidlben - írja a Napi.hu. A lap információ szerint a diszkontlánc a kasszáknál hívja fel a figyelmet arra, hogy október 7-től nem lehet fizetni a boltokban Edenred- és Erzsébet-utalványokkal, illetve kártyákkal.
A lánc egyébként megerősítette a hírt, azt mondják az utalványok forgalomának jelentős csökkenése miatt "nem teszi indokolttá azt az informatikai fejlesztési költséget, amely a kártyák elfogadásához elengedhetetlen az áruházlánc kasszarendszerének modernizálása során."
Mint ismeretes, az Erzsébet utalványok- és kártyák felhasználásának érvényessége 2019. december 31-én amúgy is megszűnik. Ellenben az Edenred-utalványok érvényessége megmarad, sőt termékkínálatuk tovább bővül 2020 januárjától. És bár a Lidl-ben tényleg nem lehet már fizetni velük, közel 100 000 elfogadóhelyünknél változatlan e termékek beváltása.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


