Teljesen átalakulnak a vásárlási szokások.
Hatalmas fúzió készül Magyarországon: átrajzolhatja a kiskereskedelmi erőviszonyokat
Kirobbanó erőben van a magyarországi csomagküldő és internetes kiskereskedelem, júniusban 38 százalékkal nőtt az egy évvel korábbihoz képest, igaz, a teljes forgalomból még így is csak 5,4 százalékkal részesedik - írja a Világgazdaság.
A lap megjegyzi, a dinamikus bővüléshez hozzájárul, hogy az eMAG április óta magyar bejegyzésű portál, ami nyomot hagy a negyedéves statisztikán is: az első negyedévben 25 százalékkal bővült a magyarországi online kiskereskedelmi forgalom, a második negyedévben pedig 35 százalékot.
A hazai e-kereskedők erőviszonyait jelentősen átrajzolja majd a piac két legjelentősebb szereplője, az eMAG és az Extreme Digital küszöbönálló fúziója, az összeolvadást augusztus végén, szeptember elején hagyhatja jóvá a Gazdasági Versenyhivatal - jelezték a cikkben.
Az eNET szerint a magyarországi online kiskereskedelmi forgalom tavaly megközelítette az ezermilliárd forintot, de ennek csak alig több mint a felét adták a magyar érdekeltségű e-kereskedők.
Az elmúlt 4-5 évben a virtuális térben a műszaki cikkek kategóriája után a divatruházat kereskedelme erősödött a leginkább, a szakértők úgy vélik, a következő 2-3 év viszont az élelmiszerről szól majd a weben. Az online rendelések kosárértéke jelenleg nemritkán három-ötszöröse a hagyományos bevásárlókocsikénak.
TÍZEZREKET SPÓROLHATSZ BANKVÁLTÁSSAL!
A bankszámla mindennapi életünk része. A munkabér, nyugdíj, ösztöndíj jellemzően bankszámlára érkezik. Segítségével kényelmesen intézhetjük a pénzügyeinket, akár otthonról is. Ahhoz azonban, hogy bankszámlád valóban azt nyújtsa, amire szükséged van, körültekintően kell választanod. Mielőtt kiválasztanád bankszámládat, nézz szét a Pénzcentrum megújult bankszámla kereső kalkulátorában! Állítsd be a személyes preferenciáidat, és versenyeztesd a pénzügyi szolgáltatókat, hiszen a megalapozott döntés a Te érdeked! Egy testre szabott bankszámlával a költségeken is rengeteget spórolhatsz! (x)
A lap idézi a GKI Digital és az Árukereső közös felmérését, amely szerint a magyarországi online kiskereskedelem forgalma tavaly 425 milliárd forint volt, 17 százalékkal több, mint 2017-ben. Az év elején 3,2 millió aktív online vásárló volt, ez egy év alatt 6,5 százalékos növekedés. A hazai online vásárlók tavaly átlagosan tizenkétszer rendeltek, alkalmanként 11 ezer forintért.
-
Indul a szezon! Mire figyelj, ha most vásárolsz kerti bútort?
Az XXXLutz szakértői szerint folyamatosan nő az érdeklődés a kerti termékek iránt.
- Sz. Bíró Zoltán a mai Oroszországról: fontos különbség van 1917-hez képest
- Kövér László máris figyelmeztette Gyurcsány Ferencet
- Gulácsi Péterék csapattársa a Bundesliga legjobbja
- Felfüggesztik a Telekom-részvények kereskedését kedden
- A kormány kitart az orosz olajembargóval kapcsolatos álláspontja mellett
- Újabb gratulációk Orbán Viktornak
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


