Szilveszterkor továbbra sem tiltják be a tűzijátékokat Budapesten, ugyanakkor az idei évben a korábbinál jóval szigorúbb feltételek mellett lehet használni őket.
Megemelte a görögdinnye kilogrammonkénti árát 20 forinttal 119 forintra a Lidl, miután a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a Dinnyetermelők Egyesülete is tiltakozott, amiért az áruházlánc alacsony áron kínálta a gyümölcsöt. Közben a Pénzcentrum egyik olvasója egy másik áruházlánc egységében is 99 forintos kilónkénti dinnyeárral találkozott.
A Lidl az áremeléssel kapcsolatban nem adott információt, mint azt a Pénzcentrum a lánc hivatalos weboldalán kiszúrta, a görögdinnye új ára péntektől-vasárnapig lesz érvényben.
Emlékeztetőül: a NAK szerdán közölte, hogy a Lidl Magyarország által a magyar dinnyeszezon közepén meghirdetett árletörő akció kárt okoz a magyar dinnyetermelőknek. Érvelésük szerint a Lidl által alkalmazott 99 forintos kilogrammonkénti ár mellett nem lehet jó minőségű dinnyét előállítani. A NAK szerint jelenleg a bekerülési költségeket is figyelembe véve kilogrammonként 150 és 200 forint közötti fogyasztói áron lenne árusítható a gyümölcs.
"Az árletörő akcióval a Lidl mindenkinek kárt okoz: a vásárlókat becsapja, mert nem kapnak minőségi magyar dinnyét, a termelőket pedig ellehetetleníti, nem hagy náluk elég bevételt a minőségi dinnye termelésére" - fogalmazott hangsúlyos közleményében a NAK, hozzátéve, hogy tapasztalataik szerint egy ilyen lépés a többi kiskereskedelmi láncot is árcsökkentésre készteti.
A Lidl csütörtökön közölte: azért csökkentette a görögdinnye kilogrammonkénti árát 99 forintra, mert a beszállítók támogatást kértek a földeken felhalmozódott dinnyefelesleg értékesítésében. Ugyanakkor a Magyar Dinnyetermelők Egyesületének szintén csütörtöki közleménye szerint a dinnyepiaci helyzet jelenleg nem indokolja a "felelőtlen" áruházi akciókat és cáfolták azt, hogy a termelők érdeke lenne az akciózás.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








