A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi együttműködésben 145 kávéfőzőt próbált ki
850 forintért árul, szakértők által kihagyhatatlan ajánlatnak ítélt vörösbort a Lidl. Az ital Spanyolországból származik, viszont fontos róla tudni, hogy nem képzi a diszkont állandó borkínálatának részét, úgyhogy érdemes sietve lecsapni rá, ugyanis minden bizonnyal hamar kifut majd.
Az olcsó bor egyáltalán nem biztos, hogy eredendően rossz is. Sőt, manapság egyre több példát találunk arra, hogy a különböző áruházakban abszolút megfizethető áron szerezhetünk be olyan minőségi italokat, amikről egyszerűen nem lehet megmondani, hogy olykor még 1 000 forintba sem kerülnek.
Na, mi most pont egy ilyen ajánlatot csíptünk el a Lidl kínálatában. A szóban forgó nedű az Eje Monastrell 2017, melyet a Művelt Alkoholista szúrt ki, majd kóstolás után a következőket írta róla kritikája kezdetén:
A szakértő mindezek után csupán arra hívta fel az érdeklődők figyelmét, hogy egyetlen intelemként fogadják meg, nyitás után érdemes kicsit szellőztetni, ugyanis "redukciós fülledtséggel nyit". Oké, de milyen maga a bor?
- jegyzi Németi Zoltán, aki azt is hozzáteszi, csak a monastrellnek vannak ilyen tanninjai. A végelszámolásnál mindez egyébként 5 pontot (85/100) ért. Abszolút alkalmi vétel a bor, főleg ha hozzátesszük, hogy
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az alkalmi vétel pedig jelent esetben a "best buy"-ság mellett azt is jelenti, hogy ténylegesen alkalmi dologról van szó, hiszen a bor nem része a diszkont alapkínálatának, és várhatóan gyorsan kifut.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








