Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Megesik, hogy a bank egy nyaralás közben, főleg ha egzotikus országba utazol, letiltja a kártyádat. De olyan is előfordulhat, hogy ki sem teszed a lábad az országból, mégsem férsz hozzá a pénzedhez - a 24.hu egy ilyen esetről számolt be.
Egy olvasó azzal kereste meg a lapot, hogy a bankja a cége működőképességét sodorta veszélybe egyik percről a másikra, egy ideiglenes zárolással.
Miután észlelte, hogy nem tud fizetni, egy ügyintéző azt közölte vele: a British Airwaystől biztos információjuk van arról, hogy a kártya kompromittálódott egy ismert adatlopási ügyben. Az ügyfél szerint az eljárása azért aggályos, mert a kártyával soha nem használták a légitársaság weboldalát és mobil alkalmazását.
Úgy vélte, a bank nem az ügyfél érdekében járt el, hanem feleslegesen intézkedett és saját kockázatát próbálta csökkenteni. Végül azzal a feltétellel aktiválták újra a céges kártyát, hogy bekapcsoltatták vele a 3D secure biztonsági szoltáltatást. A férfi úgy érzi, ettől nem sokkal lett védettebb a kártyája.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








