Kevesen tudják, ha egy adóévben a magánszemély értékesítéséből származó bevétele meghaladja a 600 ezer forintot, adóbevallási és adófizetési kötelezettség keletkezhet.
Az európai lakosok átlagosan 17-35 percet töltenek egy nap vásárlással. Az adatokból kiderül, hogy a magyarok inkább az alsó számhoz vannak közel, átlagosan ugyanis 20 percet vásárolgatunk. A korosztályos bontásból azonban kiderül, hogy a 65 év feletti magyarok igencsak fölfelé húzzák a statisztikát, ők ugyanis átlagosan 22 percet shoppingolnak.
Az európaiak naponta átlagosan 17-35 percet töltenek vásárlással és személyi szolgáltatások igénybevételével - derült ki az Eurostat friss jelentéséből. A legkevesebbet a románok, míg a legtöbbet a német vásárolgatnak, a magyarok pedig az összesített lista 14. helyén végeztek napi átlag 20 perccel.
A környező országok közül (akik a listán szerepelnek) egyébként csak az osztrákok előzik a magyarokat, míg a szerbek és a románok mögöttünk vannak. Az összesített adatok mellett nemek szerint csoportosításban is lekérhetők az adatok, amik szerint a magyarok férfiak átlagosan 18 percet (3. legkevesebb), míg a nők 22 percet töltenek vásárlással egy nap (5. legkevesebb).
Mindezeken felül a statisztikai adatok lehetőséget adnak korcsoport szerinti összehasonlításra is. Ebből kiderül, hogy a magyarok lakosság közül a 45-64 éves korosztály korzózik legtöbbet boltokba, átlagosan 23 percet. Tőlük azonban nem sokkal maradnak le a 65 plusszos nyugdíjasok, akik átlagban 22 percet töltenek vásárlással. Utóbbiak ezzel az eredménnyel egyébként az összes 45 év alatti korosztályt verik.
Hiába azonban, hogy a magyar viszonyokhoz képest az idősek vásárlási ideje kimagaslónak számít a többi korosztályéhoz képest, sehol sincs például a német nyugdíjasokhoz képest, akik listavezetőként átlagosan kétszer annyi időt (44 percet) töltenek shoppingolással, mint magyar kortársaik.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Tüntettek a Diószegi utcai házak állami kisajátítása ellen
- Orbán Balázs: az orosz–ukrán konfliktusnak nincs katonai megoldása
- Quentin Tarantino félretette korábbi tervét
- Felpörög Kína, számos új autóipari üzemet építhetnek cégei Európában
- Fontos útszakaszt adták át Debrecen határában – képek
- Madárinfluenza emberről emberre: mégsem kellene félvállról venni?