A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
A magyar online vásárlók közül csaknem minden hatodik külföldről rendel terméket vagy szolgáltatást - derült ki egy friss kutatásból, ami szerint a legtöbben a kedvezőbb ára miatt döntenek az ilyen vásárlások mellett.
Az ír, osztrák és belga online vásárlók szeretnek a legjobban külföldről rendelni - derült ki a PayPal és az Ipsos közös felméréséből. Ausztriában és Írországban olyannyira divat a külföldről rendelés, hogy a megkérdezettek 81, illetve 84 százaléka onnan rendel terméket vagy szolgáltatást.
A listán Magyarország is a felső karéjban foglal helyet a maga 57 százalékos arányával. Mindez azt jelenti, hogy hazánkban megközelítőleg 10-ből 6 online vásárló külföldi oldalról rendel az interneten
Ezzel az eredménnyel egyébként olyan országokat utasítunk magunk mögé, mint Hollandia, Olaszország vagy például Franciaország. Németországban például csak a válaszadók 32 százaléka mondta azt, hogy az elmúlt egy évben vásárol valamit online külföldi kereskedőtől.
Az ár motivál
A felmérés kitért arra is, hogy mi az, ami a vásárlókat legjobban motiválja abban, hogy külföldi oldalakról rendeljenek. A válaszadók 72 százalékát a jobb árak vitték el a külföldi termékek irányába, míg 49 százaléknyian voltak azok, akik azt mondták azért vásárolnak külföldről, mert saját országukban nem tudnak hozzájutni ahhoz, amihez szeretnének.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Száz éve nem látott pusztítást végzett a fagy a cseh gyümölcsösökben
- Egy kilencéves fiú nyerte a sikító Európa-bajnokságot – videó
- Számít Balogh Botondra a Parma
- Függőny: aláírták az Operaház új kollektív szerződését
- Titokzatos nagy vásárlás előtt az OTP
- Több száz világháborús bombát találtak a régi athéni repülőtér alatt