Augusztus 2-án startol a Lidl titokzatos „Ikon születik” kampánya, amely során egy limitált kiadású terméket dropol majd az ország 6 különböző pontján a diszkontlánc.
Megvásárolta az Aldi Magyarország az Alföldi Tej Kft. Kokárdás márkáját, így hazai története során először szerzett tulajdonjogot egy magyar márkában - jelentették be pénteken egy székesfehérvári sajtótájékoztatón. Várhatóan a jelenlegi 12 termék mellett hamarosan a Túró Rudi és különböző trappista sajtok is belekerülnek a csak az Aldinál elérhető Kokárdás kínálatába.
Az Aldi ma bejelentette, hogy megvásárolja az Alföldi Tej Kft. Kokárdás márkáját, így hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar márkában. Bernhard Haider, az Aldi Magyarország ügyvezető igazgatója elmondta, hogy az Alföldivel 2015-ben kezdték el forgalmazni a kizárólag magyar termelőktől származó tejből, a magyar fogyasztói igényekhez alakított Kokárdás termékeket, amelyeket a mai napig kizárólag a diszkontláncnál lehet megvásárolni.Ebben az évben az Aldi a biotejet is magyar beszállítótól fogja beszerezni, így Magyarországon ez lesz az egyetlen kiskereskedelmi lánc, amelyben valamennyi kiszerelésű friss és UHT-tej, továbbá minden típusú trappista sajt magyar termék lesz.

Elsőként a Kokárdás 1,5 százalékos UHT teje került be az Aldi boltjaiba, ma már pedig a natúr és gyümölcsös joghurtok, a vaj, a tejföl, a főzőtejszín, a kancsós tej és a túró is a kínálat része
- mondta el Mélykuti Tibor, az Alföldi Tej Kft. ügyvezető igazgatója, hozzátéve, hogy szoros együttműködésük a diszkontlánccal most már stratégiai partnerségként értelmezhető. A vállalat által gyártott termékek mind magyar alapanyagból, magyar munkaerő által, Magyarországon előállított termékek. 2017-ben az árbevétel elérte az 53 Mrd Ft-ot, a székesfehérvári és a debreceni gyárban a munkavállalói létszám pedig a 630 főt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


