A gyorsan felhasználható megoldások idén különösen felértékelődtek, miután egy népszerű piaci szereplő kivezette saját kész mézeskalács tésztáját.
A magyarok leginkább közömbösen állnak a Valentin-naphoz, sokan csak fölöslegeses pénztárca nyitogató mesterkélt ünnepnek tartják, ugyanakkor a 30 alatti internetezők körében egyre népszerűbbnek számít az ünnep. Mindezek mellett pedig az is kijelenthető, hogy az "import-ünnep" következtében bonbonértékesítésben bizony a Bálint-nap már harmadik befutó a karácsony és a nőnap mögött.
Hiába sokak ellenállása, hazánkban is egyre népszerűbb a szerelmesek ünnepe, azaz a Valentin-nap. Habár az emberek többsége még nincs meggyőzve a nap létjogosultságáról, az egyre erősödő marketingdömping hatásaként mára már itthon is mindenkinek van véleménye a széles körben ismert napról.
Közömbösen, de azért elvagyunk vele
Hiába a boltok polcain sorakozó szívecskék hada a magyarok leginkább közömbösen állnak az ünnephez. A többség (63%) felesleges, pénztárca nyitogató mesterkélt ünnepnek tartja a Valentin-napot. A mögöttes érvelés pedig egyszerű: a másik iránti érzéseinket nem csak évente egy alkalommal kell kimutatni. Az együtt töltött minőségi idő, a romantika, az apróbb ajándékok és persze a tartalmas szexuális élet mind olyan elemei a harmonikus párkapcsolatnak melyekre a mindennapokban is szükségünk (lenne).
A 30 alatti internetezők körében azonban egyre nagyobb népszerűségnek örvend a tengeren túlról átvett "hagyomány". Körükben ráadásul 41 százalék kifejezetten pozitívan áll a témához és örül a kezdeményezésnek. Sőt, a nemzetközi trendeket követve hazánkra is igaz, hogy minél fiatalabb valaki, annál nagyobb jelentőéggel bír számára február 14-e - derült ki a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatásából.
A Valentin-nap igazán azon párok körében népszerű, akik ugyan már együtt élnek, de még nem házasok, hisz esetükben a nap különlegességét még nem árnyékolja be a megszokottság. Érdekesség, hogy ők a legelégedettebbek (90%-uk) a szexuális életükkel is, náluk a leggyakoribbak a kifejezetten Valentin-naphoz köthető emlékezetes, adott esetben extrém szexuális élmények is. Ez utóbbi főleg a fiatalokra jellemző,
Előítéletek tehát ide vagy oda, abban azért egyetért a kapcsolatban élő internetezők többsége, hogy valamilyen módon idén is meglepi majd a párját. Ráadásul mindenkinek határozott véleménye van arról, hogy ezt a napot mi tehetné igazán különlegessé. Sőt, 5-ből 4 válaszadó saját maga is örülne valamilyen meglepetésnek. Az igények persze nem túl magasak, 36 százaléknak már valamilyen gesztus értékű aprósággal is elégedett lenne.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A szerelem bonbon
A Valentin-naphoz köthető vásárlások koronázatlan királya pedig egyértelműen a bonbon. Alulról súrolta a kétmilliárd forintos összeget a praliné eladása 2017 februárjában, ami 14 százalékos értékbeli és 10 százalékos mennyiségi növekedés 2016 februárjához képest - derült ki a Nielsen 90 élelmiszerkategóriát monitorozó kiskereskedelmi indexéből. Ezzel az "importált" ünnep, a Valentin-nap a harmadik helyre kapaszkodott fel a karácsony és a nőnap után bonbonértékesítés tekintetében.
A csokoládé mellett a szívecskés plüss figurák, azaz kísérő ajándékok szerepe is megnőtt. Csak tavaly februárban 15 millió forint fölött költöttek szíves figurákra a magyarok. Ez 535 százalékos értékbeli növekedést jelent 2016-hoz képest, ugyanakkor elmarad a 2015-öshúszmillió forintos forgalomtól. Darabszám tekintetében ez 2017 februárjára 6900 plüssfigurát jelent, melyek között tarolnak a 25 és 30 centiméteres szíves macifigurák, ugyanakkor kelendőek a szívet ölelő plüsskutyajátékok is: az értékbeli forgalom közel negyedét ez a játéktípus viszi el.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








