Gyerekeknek készült étkészlet esetében nem megfelelő volt a tájékoztatás, így aki vásárolt belőle, ne használja - erre kér mindenkit a Nébih.
A Tesco-Global Áruházak Zrt. kivonta a forgalomból a Forhealth zabpehelylisztet miután kiderült, hogy a címkén jelöltekkel ellentétben a termék fogyasztása nem biztonságos a gluténérzékenyek számára - írja a Blikk.
Kivonta a forgalomból a Tesco a Forhealth zabpehelylisztet. Az 500 grammos kiszerelésű termékről kiderült, hogy gluténérzékenyek számára nem biztonságos a fogyasztása, noha a címke nem ezt állítja. A Tesco erről egy vásárlói visszajelzés nyomán szerzett tudomást.
Az áruházlánc a visszajelzést követően kivonta a forgalomból a terméket, november 14-i hatállyal pedig a termékvisszahívást is elindították. A már megvásárolt termékeket 2017. december 8-ig, a vásárlást igazoló blokk nélkül is átveszik az áruházak.
A visszahívásról a Nébih-et is informálta a Tesco. Elővigyázatosságból a Forhealth egyéb termékeit is vizsgálják, hogy valóban megfelelnek-e a gluténmentes jelölés jogszabályi előírásainak. A vizsgálat végéig a Tesco nem forgalmazza ezen termékeket.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








