Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
A Magyar Posta, valamint a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) felhívja az online vásárlók figyelmét a földrajzi elhelyezkedéstől függő, eltérő szállítási időkre és vámszabályokra. Távol-Keleti országokból 6-8 hetes, míg az Európai Unió területéről érkezős csomagok esetében 1-2 hetet kell várni a kiszállításra.
A megnövekedett év végi forgalom mindig nagy fejfájást okoz a csomagkézbesítő cégeknek. Éppen ezért érdemes tudni, hogy a karácsonyi forgalomban
- mondta el Majtényi Kálmán, a Magyar Posta vezérigazgató-helyettese keddi sajtótájékoztatóján.
Ezen felül fontos tisztában lenni azzal, hogy ha az Európai Unión kívülről érkezik a csomag, és az értéke miatt vámköteles, vámkezelés szükséges, amit gyorsíthat, ha a csomagon szerepel az áru pontos megnevezése és értéke. Az interneten cégtől (például webáruházból) megrendelt és az EU-n kívülről érkező áruk
- tette hozzá Teleki József, a NAV repülőtéri igazgatója.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








