Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Tömegével kattintottak rá a magyar internetezők csütörtökön a kamu Tesco-hirdetésre. Egy nagyon rövid kérdőív kitöltése után 85 ezer forintos ajándékutalványt ígér a weboldal.
Terjed a Facebookon egy "nyereményjáték", amire rákattintva "jártál-e már a Tescóban" szintű 3 rövid kérdéssel találkozik az ember. Miután kitöltik, a "rendszer ellenőrzi a válaszokat", majd közli a jó hírt: 85 ezer forint értékű ingyenes Tesco-kupont nyertél! Ezek után 15 ismerőssel meg kell osztani ezt a hihetetlen ajánlatot, és természetesen megadni néhány személyes adatot, ami szükséges a nyeremény átvételéhez. Ami persze valójában nincs. Az átverés készítői még arra is figyeltek, hogy álhozzászólásokkal próbálják hitelesebbé tenni a játékot.

A Tesco Magyarország arról tájékoztatta a HVG-t, hogy a vállalat nem szervez ilyen promóciót. A tescós játékokat egyébként minden esetben a tesco.hu webcím alatt és/vagy a Tesco hazai Facebook-oldalán lehet megtalálni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








