Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
Az idei karácsonyi szezonban 40 százalékkal nőtt meg az online rendelt csomagok száma akorábbiakhoz képest. Ezt a plusz terhelést azonban sem a kézbesítő cégek, sem a webshopok nem tudják maradéktalanul kezelni. Vajon a posta időben kiszállítja a csomagot, vagy a rendelt áruk már nem kerülnek a fa alá?
- közölte a cég a 444-gyel. Az ED szerint a fennakadás oka, hogy a futárcégek alábecsülték az online rendeléseket, mindössze 15-20 százalékos bővülésre számítottak, de végül 40 százalékkal több rendelést adtak le, mint egy évvel ezelőtt. Emiatt viszont a kiszállítás nem gartantál biztos ajándékot a fa alatt, ugyanis tízből egy csomag később érkezhet meg késve.
A személyes átvétel sem túl kellemes
Az ED azt javasolja, hogy rendeljünk olyan helyről, ahol van saját raktár, azonban így sem lesz egyszerű a dolgunk. Az ED egyik üzletei előtt ugyanis hosszú sorállásba futhatunk bele. A Pénzcentrum egy olvasója ugyanis azt tapasztalta, hogy a neten rendelt az árut 30-40 perces sorbanállás után kapta csak meg, ebből ráadásul 15-20 percet az utcán kellett várakoznia.

Ilyenkor persze logikus lehet, hogy a Magyar Postához forduljunk, azonban ahogy arról az Index beszámolt ez sem túl jó ötlet, mivel a megnövekedett rendelésszám a postát is érinti. A postának az Erzsébet- utalványokat is kézbesíteniük kell karácsonyig, ami plusz terhelés jelenet, így kérdéses, mikor érkezhetnek meg az általuk kézbesített csomagok.
Címlap: MTI / Földi Imre
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








