Egy rossz repülőút rányomhatja a bélyegét az egész utazásra, pedig csak néhány apróságra kellene jobban figyelni.
Világszerte szépen fogy a sör az olyan sportrendezvények idején, mint az Eb, de az árakban óriási különbségek lehetnek az egyes országok között. Egy utazástervező oldal rangsort állított össze, amiből kiderül, mely városokban a legolcsóbb idén a sör. Annyit elárulunk, hogy nem Budapest az első, de előkelő helyen szerepel.
A sör világszerte népszerű ital, de az ára nagyon változó - ezt bizonyítja a most megjelent 2016-os sörár index (Beer Price Index), ami szerint a svájci Lausannéban a legdrágább a sör, ahol a 0,33 deciliteres kiszerelés akár 17,6 dollárba (5000 forint) is kerülhet egy bárban. A legolcsóbb hely ilyen szempontból Pozsony, ahol 0,33 deciliter sör 2,8 dollár (800 forint) egy kocsmában, míg egy bevásárlóközpontban, akár 0,51 dollárért (146 forint) is találhatunk.Budapest is olcsó, de mennyire?
A GoEurope utazásszervező oldal által készített sörindex a világ 70 városát rangsorolja a legnépszerűbb helyi és importált sörök átlagára alapján. Jó hír, hogy Budapest szerepel a legjobb tízben, bár épp a tizedik helyen.
Ha azonban kedvező lesz az időjárás és nem növekednek az adóterhek, kitörés előtt állhat a sörpiac az idei évben - mondta nemrég a Dreher Sörgyárak vezérigazgatója. A gyártók a foci EB-ben, az olimpiában, és a hazai fesztiválokban bíznak, és olyan újdonságokat terveznek piacra dobni, mint a tanksör, vagy a különleges komlókkal készített változatok.
Ezekben a városokban a legolcsóbbak a sörök:
1. Pozsony, Szlovákia
2. Kijev, Ukrajna
3. Fokváros, Dél-afrikai Köztársaság
4. Krakkó, Lengyelország
5. Mexikóváros, Mexikó
6. Belgrád, Szerbia
7. Kairó, Egyiptom
8. Varsó, Lengyelország
9. Ljubljana, Szlovénia
10. Budapest, Magyarország
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Varga Mihály elárulta, mennyivel tartozik az államnak a főváros
- Jókorát drágult a bárány
- Új világ köszöntött be a hazai bankautomatáknál
- Ébredezik a turizmus is
- Szeged–Veszprém a BL-ben: Kárpáti Krisztián szerint csak a pillanatnyi forma fog dönteni
- Nagy István: nagyobb hangsúlyt kell fektetni a zöldenergia térnyerésére