Sokan élnek az M1 regionális matrica kedvezményes lehetőségével, közel 23 ezer darab 2026-os e-matrica fogyott az első héten.
Világszerte szépen fogy a sör az olyan sportrendezvények idején, mint az Eb, de az árakban óriási különbségek lehetnek az egyes országok között. Egy utazástervező oldal rangsort állított össze, amiből kiderül, mely városokban a legolcsóbb idén a sör. Annyit elárulunk, hogy nem Budapest az első, de előkelő helyen szerepel.
A sör világszerte népszerű ital, de az ára nagyon változó - ezt bizonyítja a most megjelent 2016-os sörár index (Beer Price Index), ami szerint a svájci Lausannéban a legdrágább a sör, ahol a 0,33 deciliteres kiszerelés akár 17,6 dollárba (5000 forint) is kerülhet egy bárban. A legolcsóbb hely ilyen szempontból Pozsony, ahol 0,33 deciliter sör 2,8 dollár (800 forint) egy kocsmában, míg egy bevásárlóközpontban, akár 0,51 dollárért (146 forint) is találhatunk.Budapest is olcsó, de mennyire?
A GoEurope utazásszervező oldal által készített sörindex a világ 70 városát rangsorolja a legnépszerűbb helyi és importált sörök átlagára alapján. Jó hír, hogy Budapest szerepel a legjobb tízben, bár épp a tizedik helyen.
Ha azonban kedvező lesz az időjárás és nem növekednek az adóterhek, kitörés előtt állhat a sörpiac az idei évben - mondta nemrég a Dreher Sörgyárak vezérigazgatója. A gyártók a foci EB-ben, az olimpiában, és a hazai fesztiválokban bíznak, és olyan újdonságokat terveznek piacra dobni, mint a tanksör, vagy a különleges komlókkal készített változatok.
Ezekben a városokban a legolcsóbbak a sörök:
1. Pozsony, Szlovákia
2. Kijev, Ukrajna
3. Fokváros, Dél-afrikai Köztársaság
4. Krakkó, Lengyelország
5. Mexikóváros, Mexikó
6. Belgrád, Szerbia
7. Kairó, Egyiptom
8. Varsó, Lengyelország
9. Ljubljana, Szlovénia
10. Budapest, Magyarország
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








