Idén is elérhető a Wolt népszerű karácsonyfa-házhozszállítási szolgáltatása, amely segít megkímélni a vásárlókat a cipekedéstől és a sorban állástól.
A digitális árcédulák bevezetésével akár óránként lehetségessé válik az árak emelése, vagy éppen az akciók bevezetése - írja a hvg.hu.
Az osztrák futurezone.at egyik cikkében a német fogyasztóvédelmi érdekképviseletek aggodalmunkat fejezték ki a digitális "árcédulákat" (kijelzőket) használó boltok terjedése miatt, ugyanis a digitális árcédulák bevezetésével akár óránként lehetségessé válik az árak emelése, vagy éppen az akciók bevezetése.Ha ez bekövetkezik, akkor viszont az átláthatósághoz szükség lesz fogyasztói támogató rendszerekre, hiszen a vásárlók számára egyre kevésbé átlátható a kereskedelmi és az internetes árképzés, márpedig ez a digitális árcimkézéssel csak bonyolultabbá válik.
A főként a szupermarketekben használt digitális árcédula ugyanis akár olyan dinamikus árképzési algoritmusok használatát is lehetővé teszi, mellyel akár egy-egy napon, napszakon belül is könnyedén módosíthatók az árak (például a raktárkészlettől, az időjárástól a vásárlói sokaságtól, a fogyás gyorsaságától függően).
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








