A 0 százalékos THM az idei ünnepi szezonban is az egyik legkeresettebb finanszírozási forma a hazai webáruházakban. Sokan nincsenek tisztában a hátulütőkkel.
Évről évre egyre kevesebben küldenek sms-t a karácsonyi ünnep idején - közölték az MTI által megkérdezett távközlési szolgáltatók.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a Vodafone arra számít, hogy az ünnepek idején az egy évvel korábbihoz képest jelentős mértékben nő majd az ügyfelek adatforgalma és az egyre népszerűbb korlátlan csomagoknak köszönhetően a hangforgalom is meg fogja haladni az egy évvel korábbi szintet.
A távközlési cég ugyanakkor arról számolt be, hogy az ünnepek idején általában évről évre egyre kevesebben küldenek sms-ben jókívánságokat, helyette ilyenkor a legtöbben személyesen, vagy valamilyen internetes felületen keresztül köszöntik hozzátartozóikat. Az ünnepek idején a számtalan családi és baráti esemény miatt az átlagosnál lényegesen többen küldenek ugyanakkor mms-üzenetet - közölte a Vodafone sajtóosztálya.
A Magyar Telekom ügyfelei körében a mobilinternet-forgalom az ünnepi időszakban évente nagyságrendileg egyharmadával nő, ezen belül a 4G-forgalom emelkedése minden évben többszöröse az előző évinek. Az sms- és mms- forgalom folyamatos, éves szinten 10-20 százalék közötti visszaesést mutat. A cég szerint az adatok alakulása alátámasztja azt a tendenciát, hogy az okos készülékek rohamos terjedésével párhuzamosan egyre többen használják ki a mobilinternetezés nyújtotta kényelmet, a kommunikációs szokások az online irányába mozdulnak el.
A Telenor szintén az adatforgalmának növekedését tapasztalja évről évre az ünnepi időszakban. A cég nem közölt az idei sms-forgalomra vonatkozó várakozásokat, tavaly azonban arról számolt be, hogy 1 millióval több sms-t küldtek az ügyfelei karácsony három napja alatt, mint egy évvel korábban. Ezáltal a karácsonyi sms-forgalom egyedül a Telenornál emelkedett 2014-ben.
Műfenyő vagy igazi? Pont kerülhetett az ősi vita végére: tisztul a kép, minden ebbe az irányba mutat
A karácsonyi időszak közeledtével egyre többen foglalkoznak a karácsonyfa-választás kérdésével.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








