Változást jelentett be a NAV: mutatjuk, mi lesz innentől másként
Megújult a NAV Infóvonala. Mostantól mind az általános kérdések, mind pedig a konkrét ügyek telefonos intézéséhez elegendő a 1819-es számot hívni.
Megújult a NAV Infóvonala. Mostantól mind az általános kérdések, mind pedig a konkrét ügyek telefonos intézéséhez elegendő a 1819-es számot hívni.
Hétfőtől egy hétig nem működnek a Vodafone ügyfélszolgálatai az értékesítési és ügyfélszolgálati rendszerek.
Mindenki hallotta már azt a legendát, miszerint a mobiltelefonok rákos megbetegedést, főleg agydaganatot okozhatnak. De vajon igaz-e a mítosz és el kell kezdenünk aggódni?
230 millió hívás és 200 üzenet másodpercenként, így használták a magyarok a Vibert 2021-ben.
Rengeteg népszerű telefon bocsát ki ijesztően magas sugárzást. Azt is megnéztük a hazai slágertelefonoknál van-e mitől tartani.
A magyar internetezők 64 százaléka használ valamilyen netes hang- vagy videóhívás-szolgáltatást.
A népesség fele használ még vezetékes telefont, bár kétharmaduk szerint a mobiltelefon tökéletesen helyettesíti azt.
A magyarok szerint szigorúbban követjük a közlekedési szabályokat és óvatosabban vezetünk.
Rákattanás ezerrel.
A magyar munkavállalók ahhoz, hogy jól érezzék magukat a munkahelyükön és elkötelezettek legyenek a munkáltató iránt, elvárják, hogy rendszeres legyen a kommunikáció a főnökkel, hogy jó legyen a személyes kapcsolatuk a kollégákkal, és hogy rugalmas legyen a munkaidő - derült ki egy friss, reprezentatív felméréséből, mely azt vizsgálta, milyen változásokat hozhat a koronavírus-járvány a munka világában.
Érdemes lehet az új évben az új szokásokhoz új csomagot választani.
A COVID egy közösségi krízis.
A kapcsolattartásban felbecsülhetetlen egy megbízható készülék.
Hallgass a szakemberre.
Körülbelül hatodával nőtt a hívás- és harmadával az internetforgalom.
Segítségkérés, ügyintézés, kapcsolattartás - a legfontosabb funkciók.
Újfajta traffipaxok kezdtek el terjedni Európában.
Jobb lenne erre odafigyelni!