-1 °C Budapest

A kozmetikai cégek titkai: a minőség a fontos, vagy a csodát ígérő reklámok?

2015. december 18. 15:02

A fizetőképes kereslet növekedésével arányosan nő Magyarországon a prémium- és luxuskozmetikumok iránti igény is. Azaz úgy tűnik, hogy egyre többen vannak, akik megengedhetik maguknak a magasabb minőséget és a magasabb árakat - a kozmetikumoknál is.

Aki nagyobb bevásárlóközpontban járt az elmúlt hetekben, szinte biztosan belefutott valamilyen kozmetikai márka kirakatába - és persze a webshopok is egyre több embert hódítanak meg. A drogériákból is ismert brandeken túl az elmúlt években megjelentek a természetesösszetevőket tartalmazó, vagy a kézműves kozmetikai szaküzletek. A magyar vásárlók az elmúlt években olyan márkákkal ismerkedhettek meg, mint a Lush, a The Body Shop, a Manna, vagy épp az Adrienne Feller.

Természetesen jelentős különbségek vannak a fent felsorolt márkák között, termékpalettájuk, összetevőik, a termékfejlesztés és a gyártás, na és persze az árak tekintetében is.

Utóbbira nézzünk egy példát:

Például a szappanok a Lush-nál 1 290 forinttól kezdődnek, a Body Shop-nál 890 forinttól találhatunk ilyen termékeket (100 grammos árakat nézve). Az Adrienne Feller webshopban 1 250 forint 100 gramm - igaz, ez utóbbi cég minőségi, kizárólag magyar alapanyagokból készíti bio kozmetikumait.


Ezzel együtt a klasszikus márkák, a nagy nemzetközi nevek is egyre nagyobb szeletet szakítanak ki maguknak a piacból. Ha belépünk egy drogériába, csak az arckrémeknél tucatnyi gyártó termékei közül választhatunk. Karácsony közeledtével pedig alig találni olyan tévés reklámblokkot, ami ne valamelyik világcég - azonnali hatást ígérő, a legkomolyabb kísérletekkel igazolt, laboratóriumi tesztek által bizonyított - termékének bemutatásával kezdődne.

Nagy különbségek a gyártók között

Két markánsan elkülönülő irányzat él egymás mellett a piacon, az egyik a szintetikus anyagokat alkalmazó, a mindenáron azonnali hatást követelők köre, a másik pedig a tudatos vásárlók, a kizárólag természetes alapanyagok hosszú távú hatásának hívei - véli Feller Adrienne szépségterapeuta mester.

JÓL JÖNNE 2 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 2 millió forintot igényelnél, 60 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 54 087 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,29 %), de nem sokkal marad el ettől az MKB Bank 54 721 forintos törlesztőt (THM 14,56%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Vásárlóink között megtalálhatóak a tudatos és kevésbé tudatos kozmetikumhasználók, a vastagabb és vékonyabb pénztárcájúak, azok, akik talán először a külcsín miatt választottak bennünket, majd a használat során meggyőztük őket a termékeinkben rejlő értékekről is, valamint azok, akik tisztában vannak vele, hogy akár férfiak, akár nők vagyunk, csak a legnemesebb, a legjobb anyagot használhatjuk bőrünk ápolására.

 - folytatta.


Az Adrienne Feller márka életrehívója hozzátette: termékeik koncentráltabban tartalmaznak hatóanyagokat, mondhatni csak hatóanyagokat tartalmaznak, így a kívánt hatás eléréséhez minimális mennyiségre van szükség belőlük. A klasszikus termékek mellett nagyon népszerűek az extrább textúrájú, különlegesebb használatot igénylő termékeik is: arcolajaik, arcpermeteik vagy testolajaik, de nagyon kedveltek a magyar termálvíz-alapú készítményeik is, például a Hungarian Spring termékcsalád. Alapanyagaikat a legkülönbözőbb magyar forrásokból szerzik be: a megfelelő ásványi anyag-tartalomért a Széchenyi fürdő termálvizét, antioxidánsokért a villányi kékszőlőt, regeneráló hatása miatt pedig a pannonhalmi levendulát használják.

NEKED AJÁNLJUK
Óriási dobásra készül 2023-ban a magyar Kickstarter: ez lehet a válság ellenszere?

Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.

Újabb két közösségi kampány lett sikeres: mutatjuk, hogy melyik (x)

Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.

Jövőre ezeket az ötleteket lesz érdemes figyelni!

Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!

Zubreczki Dávid: teljesen abszurd, hogy erről végleg lemondtak a budapestiek

A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2023. január 29. vasárnap
Adél
4. hét
Január 29.
Balassagyarmat napja
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Digital Transformation 2023
Innovatív technologiák a hatékonyságnövelésért!
Sustainable Tech 2023
Innováció ma, zöld gazdaság holnap!
Biztosítás 2023
A tavasz meghatározó pénzügyi konferenciája március 8-án!
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2023. január 29. 16:06