A Penny felmérése szerint a legtöbb család 20-40 ezer forintból gazdálkodik.
A fizetőképes kereslet növekedésével arányosan nő Magyarországon a prémium- és luxuskozmetikumok iránti igény is. Azaz úgy tűnik, hogy egyre többen vannak, akik megengedhetik maguknak a magasabb minőséget és a magasabb árakat - a kozmetikumoknál is.
Aki nagyobb bevásárlóközpontban járt az elmúlt hetekben, szinte biztosan belefutott valamilyen kozmetikai márka kirakatába - és persze a webshopok is egyre több embert hódítanak meg. A drogériákból is ismert brandeken túl az elmúlt években megjelentek a természetesösszetevőket tartalmazó, vagy a kézműves kozmetikai szaküzletek. A magyar vásárlók az elmúlt években olyan márkákkal ismerkedhettek meg, mint a Lush, a The Body Shop, a Manna, vagy épp az Adrienne Feller.
Természetesen jelentős különbségek vannak a fent felsorolt márkák között, termékpalettájuk, összetevőik, a termékfejlesztés és a gyártás, na és persze az árak tekintetében is.
Például a szappanok a Lush-nál 1 290 forinttól kezdődnek, a Body Shop-nál 890 forinttól találhatunk ilyen termékeket (100 grammos árakat nézve). Az Adrienne Feller webshopban 1 250 forint 100 gramm - igaz, ez utóbbi cég minőségi, kizárólag magyar alapanyagokból készíti bio kozmetikumait.
Ezzel együtt a klasszikus márkák, a nagy nemzetközi nevek is egyre nagyobb szeletet szakítanak ki maguknak a piacból. Ha belépünk egy drogériába, csak az arckrémeknél tucatnyi gyártó termékei közül választhatunk. Karácsony közeledtével pedig alig találni olyan tévés reklámblokkot, ami ne valamelyik világcég - azonnali hatást ígérő, a legkomolyabb kísérletekkel igazolt, laboratóriumi tesztek által bizonyított - termékének bemutatásával kezdődne.
Nagy különbségek a gyártók között
Két markánsan elkülönülő irányzat él egymás mellett a piacon, az egyik a szintetikus anyagokat alkalmazó, a mindenáron azonnali hatást követelők köre, a másik pedig a tudatos vásárlók, a kizárólag természetes alapanyagok hosszú távú hatásának hívei - véli Feller Adrienne szépségterapeuta mester.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
- folytatta.

Az Adrienne Feller márka életrehívója hozzátette: termékeik koncentráltabban tartalmaznak hatóanyagokat, mondhatni csak hatóanyagokat tartalmaznak, így a kívánt hatás eléréséhez minimális mennyiségre van szükség belőlük. A klasszikus termékek mellett nagyon népszerűek az extrább textúrájú, különlegesebb használatot igénylő termékeik is: arcolajaik, arcpermeteik vagy testolajaik, de nagyon kedveltek a magyar termálvíz-alapú készítményeik is, például a Hungarian Spring termékcsalád. Alapanyagaikat a legkülönbözőbb magyar forrásokból szerzik be: a megfelelő ásványi anyag-tartalomért a Széchenyi fürdő termálvizét, antioxidánsokért a villányi kékszőlőt, regeneráló hatása miatt pedig a pannonhalmi levendulát használják.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








