Az online megoldások térnyerése tudatosabbá tette a vásárlókat, akik ma már legszívesebben csak akkor adnák meg a személyes adataikat, ha valódi kedvezményeket kapnak cserébe.
Fűszerpaprikákat tesztelt a Magyar Gasztronómiai Egyesület. A szakértők szerint egyáltalán nem lenne szabad hungarikumnak nevezni az áruházakban kapható fűszerpaprikák többségét.
Fűszerpaprikákat tesztelt a Magyar Gasztronómiai Szövetség: a tesztcsapatban részt vettek fűszerpaprika-szakértők, paprikakutatók, egy kolbászkészítő, egy szakács illetve a neves gasztro-egyesület tagjai.
A társaság idei paprikatesztjének mezőnye valamivel erősebb volt, mint a három évvel ezelőtti, de látványos javulást nem észleltek. Az egyesület közlése szerint annyi pozitívum elmondható, hogy a minták között kevesebb volt a fogyasztásra alkalmatlan, hibás tétel. Most is sok olyan akadt azonban, amely díszcsomagolásban, nemzetiszín szalaggal, tanúsítványnak látszó plecsnikkel feszített az üzletek polcain, miközben gyalázatosan gyenge minőségű, rossz ízű volt.
Molnár B. Tamás, az egyesület alapítója a híradó.hu-nak elmondta, hogy aki akar, talál magának jó őrölt fűszerpaprikát, kérdés, hogy hol, mert a kiskereskedelemben kapható termékek többsége csapnivaló.
A tesztelt paprikák kiválasztásában szerepet játszottak az informális csatornákon kapott címek, de ügyeltek rá, hogy olyanokat teszteljenek, amelyek a kiskereskedelemben többé-kevésbé elérhetőek. Ezenkívül széles körben is kapható, a kiskereskedelmi forgalom túlnyomó részét alkotó termékeket is vizsgáltak. Molnár B. Tamás szerint, ha csak a nagyáruházak kínálatát teszik próbára, akkor a gyenge minőség ellenfeleiként a pirospaprikát tartó polcokat teljesen lesöpörhették volna.
Sőt, az étteremkritikusként is ismert egyesületalapító szerint a győztes terméket előállító közepes méretűnek tekinthető cég is vétkezik, hiszen nagyrészt nem a bemutatott mintáéhoz hasonló minőséget produkál. Nagy tételben sok gyenge, középszerű pirospaprikát ad el, és ez még inkább igaz a piac kétharmadát uraló cégcsoportra, amelynek a legismertebb hazai előállítók a tagjai - tette hozzá.
A Magyar Gasztronómiai Egyesület 2015-ös fűszerpaprikatesztjének végeredménye
1. Rubin Szegedi Paprikafeldolgozó Kft. - Szegedi paprika OEM
2. Szabó Péter (Bátya)
3. Kiss család (Bezdán)
4. (holtversenyben) Mohai Tibor (Érsekcsanád);
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
4. (holtversenyben) Rubin Szeged Paprikafeldolgozó Kft. - Szegedi Paprika OEM, bio
4. (holtversenyben) Lacikonyha Magyarország Kft. (Békéscsaba) - Lacikonyha Csemege fűszerpaprika
7. Szegedi István (Jánoshalma)
8. Kovács Zoltán (Érsekcsanád)
8. Szegedi Paprika Zrt. - Csemege őrölt paprika
A mezőny gyengébb felében végzett (többek között)
- Kalocsai Fűszerpaprika Zrt. - Kalocsai OEM paprika
- Chili Trade Kft. (Bátya)
- Szegedi Paprika Zrt. - Szegedi paprika OEM
- Kotányi Szegedi paprika
Beszámolók szerint az 1-3 éves korosztály 25%-a - tehát minden negyedik gyermek - elutasít valamilyen ételt, és sokuknál óvodás, általános iskolás korban is fennáll még a probléma.
Az egyre népszerűbb finanszírozási forma itthon is gyorsan terjed, egyre többen ismerik és használják.
Bár sokat fejlődött az utóbbi években a hazai startup ökoszisztéma, még egy nagyságrenddel, szinte minden fontos mutatóban le van maradva a régiós élvonaltól.
A 120 fős tulajdonosi közösség mellé most Balogh Petya cége is beszállt a Brancs közösségi finanszírozási platformba.
-
Több, mint a kötelező: akár féláron is megvehetjük ezeket a termékeket
Az áruházlánc az akcióköteles termékkategóriákból egy-egy terméket akár 20-50% közötti kedvezménnyel kínál.
- 90 helyett 159-cel száguldott, aztán jött egy gyorsabb BMW-s
- Durva cigi áremelés jön
- Fontos bejelentés a koronavírusról az NNK-tól
- Kiderült, ki vette meg a Korda házaspár milliárdos villáját
- A számok azt mutatják, hogy lefelé tart a magyar ipar
- Óriási türelem kell most az autósoktól az ország útjain
Sustainable World 2023
Portfolio Balaton Business Forum 2023
BUDAPEST - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


