Nemcsak a belvárosban szaladtak el az árak: a Városliget mellett is turistákra szabott összegekkel találkozni a karácsonyi vásárban.
A százezret is meghaladhatja azon ügyfelek száma, akik nem fogadták el a Telekom és Telenor közelmúltban bejelentett áremeléseit - írja a Népszabadság.
A lap iparági értesülése szerint eddig a társaságoknál több tízezres a nemmel nyilatkozók száma, összességében így a két cégnél meghaladhatja a százezret a díjemelést elutasítók száma. A múlt héten a mobilcégek több ügyfélszolgálati pontján tömegjeleneteket tapasztalhattak, mert az ügyfelek azt hitték, hogy a nyilatkozattételre július elsejéig van lehetőségük.
Az ügyfelek a Telenornál ma estig tudnak nyilatkozni, ha nem kívánják elfogadni az új feltételeket, a meghosszabbított határidő ugyanis július 8-ig tart. A Telekomnál pedig valamennyi ügyfélkapcsolati csatornán sikerült kezelni a július 1-jétől bevezetett lakossági mobildíjváltozással összefüggő, megnövekedett ügyfélforgalmat - nyilatkozták a lapnak a szolgáltatók.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








