Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
A Pénzcentrum ezúttal az epres joghurtokat vizsgálta meg közelebbről. A 14 kóstolt termékből akadt víz vagy épp virág ízű is. A nyertes a maximális 400 pontból 317-et kapott, azonban ár-érték arányban az utolsó helyen végzett.
Vaktesztünkben a kinézetre, állagra és az ízre fókuszáltunk. A joghurtokat kis poharakba öntöttük, a kóstolás végén pedig az összhatást is pontozni kellet. A Pénzcentrum kibővített szerkesztősége 10 fővel 14 féle epres joghurtot kóstolt meg. Pontozni 1-10-ig lehetett, így a nyertes termék 400 pontot is kaphatott volna, ettől azonban eléggé elmaradt, összesen 317-et kapott.
Nagy meglepetésünkre, az utolsó helyre a Danone olcsóbb terméke: a "nap mint nap" került. Annak ellenére, hogy volt, akinek ez ízlett a legjobban, ezúttal tesztelőink az utolsó helyre pontozták.
A viszonylag egyformán teljesítő epres joghurtokat nem illeték sok szép szóval a kóstolok. Egyesek találkoztak virág, Tuti Frutti, vagy víz ízzel, míg mások műanyag vagy épp mosogatószer ízűnek érezték joghurtokat. Egy-két esetben azért említettek finom vagy gyümölcsös ízt is a tesztelők.
A teszt nyertese a Mövenpick: ízben, állagban és külalakban is a legtöbb pontot kapta. Azonban ár-érték arányban az utolsó helyen végzett. Ami nem meglepő, mert az ára kifejezetten magas a többi termékhez képest. Így ebben a versenyben az ALDI-ban kapható Desira nyert. A második és harmadik helyre az ár-érték arány versenyben pedig a LIDL termékei a Fruit Jumbo és a Milbona került.
Az epres joghurtok vásárlásakor nem csak az volt a feltűnő, hogy hatalmas választék van belőlük, de a legtöbbjük nem csupán csak epret tartalmaz. Sok esetben találkoztunk céklalé vagy cékla sűrítmény megjelöléssel a címkén, de akadt olyan termék is, ami sárgarépát vagy mogyorót tartalmazhat. A meglepetés csak ezután jött, ugyanis több termék leírásában szerepel a kármin, mint összetevő, azaz - bíbortetű nőstényeiből kivont színezőanyag.
Az alábbi epres joghurtokat kóstoltuk meg:
- Danone 75 Ft / 125g
- Jogobella 109 Ft / 150g
- Desira (Aldi) 99 Ft / 200g
- Mövenpick (Spar) 249 Ft / 150g
- Sió 109 Ft / 150g
- Activia 119 Ft / 125g
- Fasten (Spar) 164 Ft / 180g
- Gropper (Spar) 149 Ft / 200g
- Zott szívecske 69 Ft / 125g
- Creamfields (Tesco) 79 Ft / 140g
- Fruit Jumbo (Lidl) 65 Ft / 150g
- Milbona (Lidl) 125 Ft / 250g
- Pilos (Lidl) 89 Ft / 150g
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








