A piactér arra sarkallja a hazai ügyfeleket, hogy ne hagyják a fiókban porosodni a már nem használt telefonjaikat.
Nagyon résen kell lennünk, hogy észrevegyük a reklámok apró trükkjeit, amivel megpróbálnak rávenni minket a vásárlásra.
Mutatjuk, mivel befolyásolhatnak minket a TV reklámokban, és az utcai hirdetésekben.
1. Színekkel érzelmeket idéznek elő
Nagyon fontos szerepe van a reklámokban a színeknek, ezt használják az érzelmek közvetítéséhez. A következő színekhez az alábbi érzelmeket társítjuk.
- Kék - bizalom
- Piros - izgalom
- Zöld - frissesség
Ezért találkozhatunk például a biztosító társaságok reklámjaiban kék színekkel. Míg, amikor egy élelmiszerlánc a zöldségeket reklámozza a zöld színek dominálnak.
2. Kép a bal oldalra, szöveg a jobb oldalra
Egyszerűen jobban esik a szemünknek, ha a hirdetésben a kép van a bal oldalon és a szöveg pedig a jobb oldalon. A kép így könnyebben megragad a bennük, és mikor elmegyünk vásárolni, beugrik milyen terméket is láttunk a reklámban.
3. Lekerekített sarkok
Ez különösen igaz a reklámban látható tárgyakra, azokból is mindig a kerekített formákat láthatjuk, legyen az - fotel, tv, vagy laptop. Ide sorolhatók továbbá a lekerekített betűtípusok is. Az éles sarkok láttán az emberek éles tárgyakra gondolnak a mindennapi életből, és ez a fájdalom gondolatával társul, ezért jobb választás a kerekített forma.
JÓL JÖNNE 2 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 millió forintot igényelnél, 60 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 54 087 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 14,29 %), de nem sokkal marad el ettől az MKB Bank 54 721 forintos törlesztőt (THM 14,56%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
4. Nagy pupillák
A hirdetésekben gyakran találkozhatunk nagy pupillákkal, mert az emberek a nagy pupillát vonzóbbnak találják. Ezért sokszor a plakátokon felnagyítják a modellek pupilláit.
5. Termék a jobb kézben
Az emberek a reklámokban általában a jobb kezükbe fogják az eladni kívánt terméket. A kutatások megmutatták, hogy ezt így vonzóbbnak találjunk, mert sokan a jobb kezességgel tudnak azonosulni.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Visszatér a korábbi slágertermék: újra elérhető tőke- és hozamvédett befektetési alap a piacon
Fenntartható élelmiszergazdaság és energetika felpörgése akár 20 százalék hozamot is adhat 5 év alatt az OTP-nél.
-
Újra eljött a bankbetétek ideje?
Már 10 százalék feletti lekötött betét is van a piacon – a MagNet értékelte a helyzetet.
-
5+1 hasznos tanács a pénzügyileg tudatos vállalkozáshoz (x)
Elvárás, hogy a vállalkozó értsen a stratégiához, joghoz, személyügyhöz, értékesítéshez és a pénzteremtéshez. Utóbbihoz már létezik e-learning segítség is.
- Heves orosz támadás érte Herszon városát
- Viharos lesz a következő hetünk
- Férfi kézilabda-vb - A németek végeztek az ötödik helyen
- Terepkerékpár-vk - Vas Kata Blanka ötödik hellyel hangolt a vb-re
- Metszőollóra fel: most még nem bántjuk a madarakat a bokor- és fanyírással
- Megszólalt Djokovic, ezért zokogott - torlódó érzelmek
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


