Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Óriásszereplő lép az online piacra Magyarországon jövőre: a H&M kedden bejelentette, hogy Magyarországon is elindítja ruházati webshopját.
Belgium, Bulgária, Csehország, Lengyelország, Portugália, Románia és Szlovákia mellett Magyarországon is elindítja webshopját a ruházati piacon világszerte meghatározó szereplőnek számító svéd Hennes & Mauritz, azaz a H&M.
A világ második legnagyobb ruházati cége (az első a Zara márka tulajdonosa, az Inditex-csoport) 2015-ben indíthatja webshopjait - írta kedden a Reuters hírügynökség. A H&M ötvennél több országban van jelen világszerte, és egyik zászlóshajója az úgynevezett fast fashion ruházati piacnak (azaz rugalmasan alkalmazkodnak a legfrissebb divatirányzatokhoz, kollekciójuk gyakran frissül).
A bejelentés azért is érdekes, mert a nagy fast fashion cégek közül a H&M lesz az első, amelyik magyar webshopot indít. Azt egyelőre nem tudni, hogy a H&M Home lakberendezési üzletág is elérhető lesz-e online.

A H&M-nek egyébként jelenleg is van (jól működő) magyar honlapja: bár vásárolni nem lehet, a kollekciókat, a termékleírásokat és az árakat is mutatja. A vásárlóknak azonban nincs könnyű dolguk: a honlap nem árulja el, hogy melyik boltban kapható a termék - az egyes üzletek kínálata viszont jelentősen eltér egymástól.
Szeretjük a hazai webshopokat
Bár pontos felmérés nincs róla, valószínű, hogy egyre többen vásárolnak ruházati terméket külföldi székhelyű webshopokban. Ugyanakkor - mint az a GfK Digital Connected Consumer 2014 kutatásából kiderül - a magyar online vásárlók többsége, még mindig inkább a hazai webshopokat részesíti előnyben, ennek hátterében leginkább a kockázatminimalizálást, mint indokot lehet felfedezni. A hazai online boltokban vásárló minden második fogyasztónak a hazai garancia, illetve annak érvényesíthetősége fontos, továbbá minden negyedik hazai webáruházban vásárló tart a nem forintban történő fizetéstől.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A hazai vásárlással kapcsolatban említett másik előny, hogy a csak itthonról vásárlók egyharmada úgy érzi, gyorsabban megkapja a megrendelt árut.
A GfK felmérése szerint egyébként a ruházati cikkek nincsenek a TOP10-ben a 18-49 éves korosztály online vásárlási toplistáján.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








