A fenntartható ásványvízfogyasztás iránt egyre növekszik a kereslet Magyarországon.
Sokszor hihetetlennek tűnő panaszokkal árasztják el a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság munkatársait a vásárlók.
A fogyasztóvédők tavaly 28 ezer 311 bejelentést kaptak, 37 ezer 277 ellenőrzést végeztek. A laboratóriumaiban több mint 23 ezer vizsgálatot folytattak A 300 000 db termék forgalomba kerülését akadályozták meg - írja a Blikk.
Vécépapírból küldött be egy darabot borítékban egy hölgy a hatóságnak, szerinte ugyanis a papír használat közben átázik. Pedig a csomagolásán azt áll, hogy 3 rétegű, ám a mellékelt levélben megírt panasz szerint a nő folyton összepiszkolta vele a kezét, mert minduntalan átszakadt. Egy idősödő úr potencianövelő kínai terméket küldött be a felügyelőségre, próbálják csak ki a hivatalban, hogy hatásos-e, mert neki bizony csak a hasa fájdult meg tőle, vágyát viszont nem korbácsolta fel a csodaszer.
Valaki hibás cipővel ment panaszra a hatósághoz. Nem dobozban vitte, hanem a lábán és a hivatalban szeretett volna nyomban kapni egy cserecipőt, amíg a fogyasztóvédők megsarkalják a lábbelit, hiszen - mint azt mondta - mezítláb mégsem mehet haza.
A legkülönösebb panasz azonban vélhetően az volt az elmúlt esztendőben, amikor a vásárló azzal kereste meg a felügyelőséget, hogy ajándékba kapott egy zongorát, holott ő nem is tud zongorázni. Kérte az üzletben, hogy vegyék vissza, azonban erre nem hajlandók. Ezért a fogyasztóvédelemtől szeretett volna igazolást kapni, hogy ő nem tud zongorázni, és ezzel az okmánnyal bemenni az üzletbe, hátha akkor rendezik az ügyét és visszacserélik az ajándékzongorát.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Ismét másfél milliárd forint felett a tankerületek adóssága
- Szállodafoglalási roham indult 2025-re Rómában, nyomós oka van
- Újabb ország utcai versenyével bővülhetne a Forma-1-es versenynaptár
- Magyarország lett a kínai vállalati beruházások első számú európai célpontja
- Patthelyzet: erősödik az idegengyűlölet, de az orosz gazdaságnak nagy szüksége lenne a vendégmunkásokra
- Már egy nukleáris ellentámadás sem akadály Észak-Koreának