Több mint ezer, ismert sportmárkák és külföldi klubcsapatok logójával ellátott hamis terméket találtak a pénzügyőrök egy vállalkozás székhelyén.
Nem csillapítja az ízületi fájdalmat a rézkarperec, amelyért árusítói 50 fontot (17 ezer forintot) is elkérnek - állítják brit kutatók.
A Yorki Egyetem tudósai 70 ízületi gyulladással küszködő 33 és 79 év közötti emberen teszteltek öt hónapon át különféle fájdalomcsillapítónak kikiáltott eszközöket és arra jutottak, hogy a mágneses pántnak ugyanúgy semmilyen hatása nincs, mint a rézből készültnek.
Bár több beteg is jótékony hatásúnak élte meg mágneses vagy rézkarperecek viselését, a kutatók szerint bármely más anyagból készült karika ugyanúgy nem hatott volna rájuk. A tudósok azt javasolják a betegeknek, hogy inkább ne pazarolják pénzüket ilyen csodaszerekre.
A karperecek gyártói azt állítják, hogy a mágnes segít egyensúlyba hozni a szervezet felborult mágneses mezőjét, a réz karkötő előállítói pedig azt mondják, hogy eszközük a bőrön átjutva emeli a szervezet kimerített rézszintjét. A yorki kutatók azonban a hetven beteg reakciói alapján úgy találták, hogy semmivel sem tudnak többet sem a mágnesesek, sem a rezesek egy bőrszíjnál.
A The Daily Mail című brit lap megjegyzi, hogy korábban is felmerültek kételyek a csodakarperecekkel szemben, de a mostani volt az első tudományos hatásvizsgálat. A kutatók a betegeknek a vérképét is rendszeresen elemezték, hogy lássák, csökkentette-e az ízületi gyulladást a karperec, de nem tapasztaltak javulást.
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








