Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Sok a kifogásolható minőségű gyermekcipő, amelyek fulladást, deformációt okozhatnak - állapította meg a fogyasztóvédelmi hatóság idei vizsgálata.
Az idén 19 termékmintát, 6 pár szandált, 2 pár vászoncipőt, 4 pár félcipőt, 1 pár papucsot és 6 pár kislány alkalmi félcipőt vizsgált meg a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH). A vizsgálat kimutatta, hogy 16 pár gyermeklábbelinél a díszítőelemek (gyöngyök, flitterek, lelógó részek, rojtok, zsinórok) leválásához szükséges erő az előírt érték alatt volt, használat során a kisgyermekek ezeket a díszítéseket könnyen leszedhetik a lábbeliről, amelyek a légutakba kerülve fulladásveszélyt jelenthetnek. A szakemberek a nem megfelelő formakialakítást 6 pár lábbelinél kifogásolták, leginkább a merev, kemény járótalp és elkeskenyedő orr-rész, illetve 1 terméknél a merevítő elemek hiánya miatt.Az azonosító jelölést - például a modellszámot - 1 papucs kivételével megfelelően tüntették fel, ezzel szemben a gyártó adatait mindössze 1 pár cipőn, az importőrt 2 pár terméken írták ki. A felhasznált anyagokat 14 pár lábbelin megfelelően jelölték, 2 terméken egyáltalán nem tüntették fel, 3 mintán pedig nem a valós összetételnek megfelelő információt tették közzé.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








