Sorra dőlnek be a közösségi vásárlói oldalak Magyarországon

Pénzcentrum
2013. május 28. 12:12

Villámgyorsan koncentrálódik a közösségi vásárlási piac Magyarországon: 2012 végére 100-ról 17-re csökkent az ilyen oldalak száma (az eNET statisztikája alapján) - hangzott el a piacvezető Bónusz Brigád keddi, évértékelő sajtótájékoztatóján.

A tavalyi 89 százalékos forgalomnövekedés 1,86 milliárd forintos forgalmat, és 16 millió forintos nyereséget jelentett a piacvezető közösségi vásárlási oldal, a Bónusz Brigád számára - hangzott el a cég mai sajtótájékoztatóján. A forgalomhoz képest alacsony bevétel elsődleges oka, hogy a Bónusz Brigád hatalmas összegeket költ fejlesztésre - mondta el Kaprinay Zoltán, a közösségi vásárlási oldal egyik alapítója.

A bónusz nem kupon, a kupon nem bónusz
A Bónusz Brigád a kezdetektől fogva igyekszik megkülönböztetni magát a hazai kuponos cégektől. Kommunikációjuk alapvetése, hogy a kuponok az olcsóságról, az árleszállításról, kiárusításról szólnak, ezzel szemben a Bónusz Brigád bónuszai minőséget és hozzáadott értéket képviselnek.

Hangsúlyozzák, hogy a vásárlóknak a törvényben előírt 8 nap helyett 14 napjuk van, hogy elálljanak a vásárlástól. Partnereikkel kötött együttműködési szerződésükben szerepel, hogy a brigádtagokat kiemelt vendégként kötelesek kezelni.


Kaprinay a Pénzcentrum.hu kérdésére elmondta: a statisztikák szerint a talpon maradt közösségi oldalak túlnyomó többsége nagyon alacsony forgalommal dolgozik, sok cég a saját piacát védve hozott létre ilyen oldalakat. A cégvezető idei év egyik legnagyobb feladatának tartja, hogy jobban megkülönböztessék magukat a több piaci szereplőtől, hangsúlyozva, hogy a bónusz nem kupon (erről bővebben keretes írásunkban).

Heller Gábor, a Bónusz Brigád másik alapítója hozzátette: hamarosan divat és luxus kategóriákkal bővül a Bónusz Brigád kínálata, ebben a szegmensben komoly piaci rést látnak még (ruházati sikek, kiegészítők, parfümök, táskák kerülnek a luxus termékkörbe). Tovább bővítik a rendkívül sikeres utazás kategória kínálatát is, illetve több FMCG-termékre (például élelmiszerre) számíthatnak a vásárlók.

JÓL JÖNNE 2 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 2 millió forintot igényelnél, 60 hónapos futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 42 034 forintos törlesztővel az UniCredit Bank nyújtja (THM 9,96%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 42 083 forintos törlesztőt (THM 10,01%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

Tavaly jelentősen növekedett az eladott termékek aránya, így már 17 százalékot tett ki a termékértékesítés. A szolgáltatásoknál és a termékek területén is megfigyelhető volt a szezonalitás erősödése, ősszel és télen az egészségmegőrző szolgáltatásokat keresték sokan, nyáron és tavasszal az utazások és a szabadtéri programok iránt nőtt meg az érdeklődés.

Az egészség az új trend

2012-ben megnőtt az egészségügyi szolgáltatások és termékek népszerűsége, 6 ezer vásárló választotta például a fogászati, szemészeti, egészségügyi szűrővizsgálatoka, fogászati kezelésre 9 ezren jutottak el, a teljes egészség kategóriában 20 ezer bónuszt vettek meg 2012-ben.

NEKED AJÁNLJUK
Ilyen egyszerűen keresheted rommá magad egy webshoppal: a profik így csinálják!

Az uniós tagállamok közül a második legnagyobb mértékben nőtt az internetet vásárlásra is használók aránya Magyarországon az elmúlt öt évben.

Érik a forradalom a magyar iskolákban: lépni kell, különben nincs jövője a gyerekeknek

Hova kerül a magyarok elektronikus hulladéka, milyen szemléletváltásra lenne szükség, és legfőképpen hogyan készül kincs a szemétből- erről kérdeztük a RoboKalandot.

Különleges kávék jelentek meg itthon: az elit már csak ezt issza, ez bennük az extra

Az otthoni kávézásnak is egyre inkább szeretjük megadni a módját, akár egy drágább kávégépről van szó, akár kávékülönlegességről.

Atyaég! Ilyen luxusnövényeket vesznek otthonaikba most a dúsgazdag magyarok

A pandémia alatt megugrott a szobanövények, és kertészeti eszközök iránti kereslet, 2020-ban a szobanövények tekintetében 8%-os emelkedést észleltek a piaci szereplők.

NAPTÁR
Tovább
2022. május 29. vasárnap
Magdolna
21. hét
Május 29.
Hősök napja
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Külföldi piacra lépés 2022
Ingyenes online konferencia hazai kkv-nak!
EZT OLVASTAD MÁR?
Pénzcentrum  |  2022. május 28. 19:25