16 °C Budapest

Újfajta kuponok hódítanak a magyar vásárlók körében

2013. április 25. 17:04

Az elmúlt évek egyik fontos tapasztalata, hogy jelentősen megnőtt a vásárlók spórolási hajlandósága, ez pedig azt is jelenti, hogy a különféle hűségkártyák, törzsvásárlói rendszerek is egyre nagyobb szerephez jutnak Magyarországon. A szolgáltatók már merőben új típusú kuponokat is kínálnak.

A korábbi évekhez képest intenzívebben keresik a fogyasztók azokat a lehetőségeket, amelyek vásárlásaik során megtakarításra, spórolásra, pénzvisszatérítésre adnak lehetőséget. Ez a fogyasztói elvárás generálja a különféle törzsvásárlói rendszerek, pontgyűjtő-és hűségkártyák iránti igény növekedését is - mondta el csütörtökön a siófoki Kereskedelmi Konferencián Hovanyecz Norbert, a 2,4 millió ügyféllel rendelkező pontgyűjtő rendszer, a SuperShop ügyvezetője.

A szakember szerint egyre gyakrabban találkozhatunk majd olyan újfajta megoldásokkal, amelyek a vásárlók és az üzletek kapcsolatát erősítik, erre kiválóan alkalmasak a különféle kedvezményeket jelentő kuponok - a SuperShop jelenleg több ilyen megoldást is üzemeltet. Ezek közül kiemelkedik az úgynevezett terminal slip kupon: a hűségprogramban részt vevő vásárló a pénztárnál nem csak a vásárlási tételeket tartalmazó blokkot kapja meg, hanem kap egy második "slipet" azaz cetlit (blokkot) is, amely azt igazolja, hogy használta hűségkártyáját. Ezen a második blokkon kapnak helyet azok a kuponos ajánlatok, amelyeket speciálisan a vásárló számára generált a rendszer (tehát például egy nyugdíjasnak nem ajánlanak akciós energiaitalt).

A speciális kuponok előállítása 10 fillérbe kerül, de hatékonyságukat jól mutatja, hogy az így kínált akciós termékekből 500-600-szor több fogy a felhasználási időszakban, tehát a vevők kiemelkedően magas számban használják őket - mondta el a SuperShop ügyvezetője.

Érintés nélkül és/vagy a telefonnal

Fontos trend, hogy egyre inkább összeolvadnak a fizetési és a pontgyűjtő kártyák, és az is, hogy a pontgyűjtés már a gyors és egyszerű érintésmentes technológiával, valamint a telefonokba integrált NFC-vel (Near Field Communication - rádiófrekvenciás adatátvitel) párosul.

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

A fejlestések irányát jól mutatja, hogy hamarosan 140 benzinkúton találkozhatunk majd olyan kávéautomatákkal, amelyek nem csak készpénzzel működnek, hanem SuperShop kártyáink pontjaival is - ezt pedig úgy is felhasználhatjuk, ha kártyánkat hozzáérintjük a készülékhez (PayPass) vagy ha telefonunkkal teszünk ugyanígy (NFC). Kávéautomata: bankkártya, nfc, paypass - supershop pontokkal lehet kávéért fizetni.

NEKED AJÁNLJUK
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2025. május 22. csütörtök
Júlia, Rita
21. hét
EZT OLVASTAD MÁR?