A Nemzetgazdasági Minisztérium élelmiszerárak alakulását szorosan figyelemmel kíséri a magyar családok védelme érdekében.
Éhesen nem okos dolog élelmiszereket vásárolni, mert egyrészt minden kívánatosabbnak tűnik, másrészt erősebb a hajlam a kalóriában gazdagabb termékek megvételére.
A megállapításra brit kutatók jutottak azután, hogy 68 önkéntest laboratóriumban teszteltek. Megkérték őket, hogy öt órán át ne egyenek semmit, utána pedig a csapat felét jóllakatták, a másik felét meg éhesen hagyták és mindenkit "elküldtek" bevásárolni. A vásárláshoz nem kellett elmenniük, netboltokból vehettek ennivalót. A kiéhezettek átlagosan 5,7 kalóriadús terméket vásároltak, míg a nem éhesek csak 3,9-et.
A második kísérletben már valódi élelmiszerboltban vásároltattak be 82 alannyal különböző időben. Akik délután egy és négy óra között - azaz nem sokkal ebéd után - mentek, átlagosan 8 kalóriában gazdag portékával léptek ki az üzlet ajtaján. Akik délután 4 és este 7 között, azaz nagy valószínűséggel éhesebben tértek be a boltba, 11 "laktatóbb" terméket vettek - ismertette a Cornelli Egyetem tanulmányát a The Daily Mail című brit lap.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Most bárki ajándékozhat személyre szóló dalt karácsonyra bármelyik szerettének. A SONG4U a mesterséges intelligenciát és személyes történeteket ötvözve készít egyedi dalokat.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
-
Lakásbiztosítás: milyen kár ellen véded az otthonod?
A kutatásunkban arra keressük a választ, hogy az olvasóink pénzügyileg hogyan készülnek fel az ingatlanukat érintő káreseményre.